Wie komt hoelaat en waar op voor de Natres.

Gestart door Defensieforum, 27/03/2005 | 15:32 uur

Aibeethoven

Ik ben 1 maart aangesteld en ik ben in princiepe al volop bezig bij de Fanfare. Ik wacht nog op mijn kontrakt en de uitnodiging voor de PSU. Bij de kapel hebben ze al een keer of 10 gebeld en gemaild. Ik moet namelijk volgende week een DT en een AT hebben ivm beedigingen en concerten. Maar ja, we wachten maar en lig toch elke dag voor de brievenbus. :-\
Once more unto the breach my fiends. Once more.

JP

hallo  :)

Heb jij je uitnodiging dan al wel gehad voor het kleden?

Ik heb namelijk al wel mijn aanstellingpapieren ontvangen maar meer ook niet. En ik ga ook in juni beginnen.


Groeten JP


Buitenstaander?

#4
Citaat van: Aibeethoven op 31/03/2005 | 18:38 uur
Weet iemand wanneer de eerste volgde AMO van de NATRES begint. Ik ben in december (goed) gekeurd en sinds 1 maart aangesteld, MAAR nog steeds geen bericht gehad over de AMO en mijn uniformen.

Vriendelijke Groeten,

Aibeethoven 8)

de eerst volgende is in juni (20 juni t/m 1 juli 2005) ( van de Natres bedoel je neem ik aan ) als je in april nog niks hebt gehoord dan zal ik er even achter aan bellen, heb gehoord dat ze nog wel iets kwijt kunnen raken daar, je moet zo wie zo eerst bericht krijgen wanneer je je PLU kan ophalen voordat je begint met de AMO

Aibeethoven

Weet iemand wanneer de eerste volgde AMO van de NATRES begint. Ik ben in december (goed) gekeurd en sinds 1 maart aangesteld, MAAR nog steeds geen bericht gehad over de AMO en mijn uniformen.

Vriendelijke Groeten,

Aibeethoven 8)
Once more unto the breach my fiends. Once more.

JP

ok,  :D

Ik ga met mijn AMO beginnen van de NATRES in juni. (20 juni t/m 1 juli 2005)

Misschien zijn er mensen die ook die data op moeten komen.  :)

Groeten JP

Defensieforum

#1
Post hier je info en vragen wie er nog meer op moet komen op bepaalde data's. Tevens onderling contacten kunnen hier gemaakt worden zodat niet iedere keer een nieuw onderwerp gestart wordt.

Mvgr

Nick
Moderator