Waar hang jij het hele weekend uit??

Gestart door -Peter-, 19/04/2003 | 17:34 uur

Mourning

CitaatOp de bank of achter de pc

Moet toegeven dat dat bij mij ook steeds meer het geval is (is dit het begin van het "oude lullendom"??? ;D ;D ;D)

Regards,

Mourning 8)
"The only thing necessary for Evil to triumph is for good men to do nothing"- Edmund Burke
"War is the continuation of politics by all other means", Carl von Clausewitz, Vom Kriege/On War (1830).

Sanne

Vruuuuger, toen de kratten bier nog van hout waren zodat je door moest zuipen om de kachel aan te houden.

calimero

Citaat van: Mourning op 22/04/2003 | 21:19 uur
;D ;D ;D Heh, heh, 'k vind Brothers echt zo'n kinder disco geworoden de laatste 2 jaar. Gemiddelde leeftijd tussen de 16 en de 18.

vind ik tegen woordig wel mee vallen eigelijk, maar goed, k ben ook pas 19...
Impossible only takes some minutes longer.

Mourning

#4
 ;D ;D ;D Heh, heh, 'k vind Brothers echt zo'n kinderdisco geworden de laatste 2 jaar. Gemiddelde leeftijd tussen de 16 en de 18.

Anyway, ik vind Tivoli een discotheek in Utrecht wel ok, evenal het Oude Pothuis daar, goede Live bands in een oergezellig Cafe. Als er grote voetbaltoernooien zijn moet je in King Arthur ofwel de King zijn, echt toppie dan  ;D.

Regards,

Mourning 8)
"The only thing necessary for Evil to triumph is for good men to do nothing"- Edmund Burke
"War is the continuation of politics by all other means", Carl von Clausewitz, Vom Kriege/On War (1830).

calimero

In amersfoort is een rock café dat zeker aan te raden is, nl Boothill saloon (is ook in utrecht)!! zal ook wel bekend zijn ondeer OTCman "leerlingen".
Andere goeie tent is de roumers.
Maar ga zeker eens kijken in Bunnik, Brothers !!
die s gekozen tot populairste dicotheek van Nderland !! Een echte aanraader !
Impossible only takes some minutes longer.

jeffrey

wie wel eens in Zevenhuizen komt of Rotterdam moet maar eens naar labarack of hollywood gaan 8)

-Peter-

#1
De vraag is eenvoudig, waar hang jij het hele weekend uit, en wat zijn nog goede aanraders om eens lekker uit je dak te gaan?? ;D

Mochten er toevallig nog mensen een keertje in de buurt van Drachten terecht komen, dan kan ik ze aanraden om eens een hapje dan wel drankje te nemen in Eétcafé Pietje Bel (Voor mij zowat een tweede thuis) waar je erg lekker kan eten! (voor weinig  ;D)
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...