Startpagina traag?

Gestart door -Peter-, 01/01/2004 | 13:15 uur

kleine ellen

(de laaste berichten) Nu is heel dat stuk weg     das vet irritant....  

en ook het balkje om te zien wie er online is, is weg    (opde startpagina)
Ik ben benoemd tot bescherm vrouwe van de TANKS :D :D !!!

-Peter-

#4
Citaat
Verder nog iets in sommige topics vallen de letters weg op een of andere manier.. ze zijn kleiner en vager zie bijv.. goede voornemens topic 1ste BLZ..

Dit is iets wat door de gebruiker zelf gedaan is bij het plaatsen van het bericht. Dit is dus niet iets wat fout gaat.  ;D Zie het voorbeeld hieronder:

Dit is de kleine tekst door de gebruiker gemaakt

V.w.b. de traagheid van de startpagina:

Ik ben hard op zoek naar de oorzaak hiervan, en zal trachten dit zo snel mogelijk op te lossen. Ik ben er op dit moment nog niet achter wat dit zo ineens heeft veroorzaakt  :-\
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Jojo

Gelukkig, had het ook al bemerkt, en ligt niet aan pc, gezien ik niet de enige ben.

het is te hopen dat het van tijdelijke aard is of dat u het op kunt lossen ;) ;D
"The man who makes no mistakes does not usually make anything"

kleine ellen

#2
Het ligt dus echt niet aan mij of me computer.. ik vond het ook al..
Hij is errugg traag, blijft gewoon hangen..

Verder nog iets in sommige topics vallen de letters weg op een of andere manier.. ze zijn kleiner en vager zie bijv.. goede voornemens topic 1ste BLZ..

En waarom is het balkje onder aan de startpagina ingekort?????? Daar waar je kan zien wie, wat en waar het laaste iets gezet is... deze was eerst veel uitgebreider?  :-\ >:(
Ik ben benoemd tot bescherm vrouwe van de TANKS :D :D !!!

-Peter-

Een klein vraagje:

Het kan aan mij liggen, maar ik krijg enigsinds de indruk dat sinds de afgelopen dagen de startpagina van het defensieforum een stuk langer nodig heeft om te laden. Nou kan ik dit niet met zekerheid zeggen, dus graag zou ik horen of er meer mensen zijn die dit al dan niet gemerkt hebben  ;D

Bvd
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...