Promotie actie gestart!

Gestart door -Peter-, 19/02/2006 | 20:26 uur

Iris

Ja ;)

Toppie Peter!

En de homepage ziet er ook weer top uit :D.
︻┳テ=一

This is my rifle. There are many like it but this one is mine!

Na 5 jaar lezen op defensieforum, eindelijk gesolliciteerd!

19-9-2011 gesolliciteerd voor matroos operationele dienst
20-9 contact gehad met werving en selectie
??-9 persoonlijke vragenlijst ingevul

-Peter-

#14
Ik zal het even aanpassen, is een instelling v.w.b. de permissies.....

Als het goed is staan er nou weer 3......
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

rocco2000

da's vreemd.. In je screenshot staan rechts bovenin 4 vakjes, bij mij maar 2;

ben wel degelijk ingelogd ???
vrijwillig, niet vrijblijvend

KapiteinRob

Citaat van: rocco2000 op 29/01/2007 | 23:56 uur
waar zit die knop?

Op de plek waar je de muis staat in onderstaand venster, dus rechtsboven in je posting:

rocco2000

Citaatdaar was wat makkelijker te zien hoe je berichten moest verwijderen, hier is dit wat lastiger (ik heb die knop nog steeds niet gevonden).
die heb ik ook nog niet gevonden iris!
peter, waar zit die knop?
vrijwillig, niet vrijblijvend

-Peter-

De layout is inderdaad nog helemaal niet vast. Zeker voor het forum zijn we nog aan het kijken of we dit kunnen verbeteren. Zodra e.e.a. duidelijk is zullen wij een keuze maken, waarna ook het promotiemateriaal aangepast zal worden...
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Iris

[Offtopic]
O, deze lay-out is toch tijdelijk?

Ik moet dan wel opbiechten dat ik de vorige wat prettiger en handiger vond, de knoppen waren wat duidelijker en daar was wat makkelijker te zien hoe je berichten moest verwijderen, hier is dit wat lastiger (ik heb die knop nog steeds niet gevonden).


[Ontopic]
Ik ben via msn wat leden aan het werven ;).
︻┳テ=一

This is my rifle. There are many like it but this one is mine!

Na 5 jaar lezen op defensieforum, eindelijk gesolliciteerd!

19-9-2011 gesolliciteerd voor matroos operationele dienst
20-9 contact gehad met werving en selectie
??-9 persoonlijke vragenlijst ingevul

-Peter-

Gaat er binnenkort aan komen.....  ;)
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

calimero

Misschien eens tijd voor een nieuw postertje i.v.m. de nieuwe layout?
Impossible only takes some minutes longer.

Cobra4

#6
Citaat van: -Peter- op 22/02/2006 | 22:17 uur
Tuurlijk niet  ;) Maar laten ook zeker reeds aanwezige leden het melden als ze van mening zijn dat ze hun steentje bij kunnen dragen aan deze website!  ;)

Roger.  :)
Peloton 3 602 Sqn

-Peter-

Tuurlijk niet  ;) Maar laten ook zeker reeds aanwezige leden het melden als ze van mening zijn dat ze hun steentje bij kunnen dragen aan deze website!  ;)
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Cobra4

Citaat van: -Peter- op 22/02/2006 | 22:07 uur
Nee deze vacatures zijn ook voor mensen welke nog geen lid van het defensieforum zijn. Dit aangezien deze advertentie-poster ook op kazernes door het land worden opgehangen...

Tuurlijk zijn er wel bepaalde huidige leden die geschikt zijn, en indien nodig zullen zijn ook benadert worden....

Gelukkig, ik was bang dat de beheerders de kennis en vaardigheden die al aanwezig zijn op het forum zouden overslaan.
Peloton 3 602 Sqn

-Peter-

Nee deze vacatures zijn ook voor mensen welke nog geen lid van het defensieforum zijn. Dit aangezien deze advertentie-poster ook op kazernes door het land worden opgehangen...

Tuurlijk zijn er wel bepaalde huidige leden die geschikt zijn, en indien nodig zullen zijn ook benadert worden....
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Cobra4

Vwb de "vacature's";

Was het niet simpeler geweest als forumleden, waarvan de beheerders denken dat die aan de voorwaarden voldoen, persoonlijk waren benaderd om hen te vragen een functie op zich te nemen?

Ik neem aan dat de beheerders mensen op het oog hebben!?
Peloton 3 602 Sqn

-Peter-

#1
Vanaf vandaag is er weer een promotie actie gestart om meer bekend te verwerven voor het defensieforum. Er zijn naar verschillende instellingen posters verzonden, en tevens proberen we een advertentie te plaatsen in de vakbondsbladen. Graag willen wij al onze leden welke in actieve dienst zijn vragen de onderstaande poster c.q. advertentie uit te printen en op te hangen op hun werk. Op deze manier kunnen we binnen het actieve defensiepersoneel extra bekend verwerven voor het defensieforum.

Klik hier indien u wilt reageren op de advertentie en de openstaande vacatures wilt bekijken!

Download hier de poster!
Download hier de advertentie!

Alvast bedankt voor uw hulp!

Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...