Bent u een fout tegengekomen op dit forum??

Gestart door -Peter-, 31/03/2003 | 15:51 uur

sgt Rob


Defensieforum

Citaat van: sgt Rob op 20/09/2006 | 00:25 uur
Het trachten aanmaken van een poll geeft na het aanklikken van de daartoe aangewezen optie een melding dat het "board dat je opgaf niet bestaat"
En dat terwijl ik er toch echt op aan het werk ben.

Dat het een fout is kan geverifieerd worden, dat geeft het board namelijk zelf aan.


:)

In welke sectie is dat?

sgt Rob

Het trachten aanmaken van een poll geeft na het aanklikken van de daartoe aangewezen optie een melding dat het "board dat je opgaf niet bestaat"
En dat terwijl ik er toch echt op aan het werk ben.

Dat het een fout is kan geverifieerd worden, dat geeft het board namelijk zelf aan.


:)

Defensieforum

Deze topic wordt zeer zeker gelezen door ons. Het is ook zo dat als de beheerder (ik) of de webmaster (Peter) antwoord hebben op een vraag, deze ook beantwoord wordt. Omtrent het kruisje kan ik je geen antwoord geven, dat is iets van/voor Peter.

Samengevat... als er een vraag gesteld wordt, dan zal diegene die daar antwoord op heeft reageren. Dit kan dus van beheerder tot webmaster zijn.

Groetjes

Nick

KapiteinRob

Citaat van: sgt Rob op 19/09/2006 | 08:14 uur
Word dit topic wel gelezen door de beheerders?

Blijkbaar wel.... ;)

Maar technische vragen kan ik niet beantwoorden; dat is in eerste instantie Peter en misschien Nick die daar wat vanaf (zouden "moeten") weten.

sgt Rob

Word dit topic wel gelezen door de beheerders?

sgt Rob

#44
Mij ontgaat ook de essentie van het sticky houden van lang vervlogen danwel reeds gesloten topics een beetje.

Sergeant Rob

sgt Rob

Citaat van: Nick op 05/09/2005 | 12:53 uur


Bedankt voor deze bijdrage, maar ben je een fout tegen gekomen op de site?

Mvgr

Nick
Moderator


Bij iedere post staat tussen de auteur's naam en de kop van de posting een kruisje dat aan een niet gevonden afbeelding refereert en wel met deze bestemming: http://www.defensieforum.nl/Frontpage/
Het lijkt erop dat de link nooit is afgemaakt. De nutteloze hyperlink die eraan gekoppeld is doet het wel, namelijk doorsturen naar de posting die je zit te lezen :'(

Defensieforum

Citaat van: mac op 05/09/2005 | 12:52 uur
IE is eigenlijk nogal een slechte browser vergeleken met firefox enzo, voor degene die websites maken kan IE nogal irritant zijn, soms moet je extra toepassingen om een site toch te laten werken in IE, maar het moet wel,want de meeste mensen gebruiken IE. :uglystupid2:

Bedankt voor deze bijdrage, maar ben je een fout tegen gekomen op de site?

Mvgr

Nick
Moderator

mac

IE is eigenlijk nogal een slechte browser vergeleken met firefox enzo, voor degene die websites maken kan IE nogal irritant zijn, soms moet je extra toepassingen om een site toch te laten werken in IE, maar het moet wel,want de meeste mensen gebruiken IE. :uglystupid2:

Buitenstaander?

Citaat van: Saju op 25/06/2003 | 13:05 uur
Foutje weet ik niet het is wel iets wat beter kan.

Als je een nieuw bericht maakt of reageert op iets en je let niet op dat je ingelogd bent komt ie met een foutmelding en als je dan op terug klikt ben je mooi alles kwijt.

Is het niet zo te maken dat hij controleert zonder dat hij verder gaat het is heel lastig met een groot bericht nl wat had je ook alweer precies geschreven en het is extra werk.
Je kunt er toch voor kiezen om altijd ingelogd te zijn? of kies je daar niet bewust voor?

Jeffrey

JAH EEN FOUT!  ;D

Ik log altijd automatisch in wanneer ik op defensieforum.nl kom en meestal zie ik dus in de 'laatste berichten op het forum' onderaan de startpagina dat er nieuwe berichten zijn, dus de groen hokjes, en wanner ik er eentje aanklik dan blijkt het dus gewoon een oud bericht te zijn wat ik al heb gelezen, en dan zijn die andere eerst nieuwe topics ook in één keer verdwenen...vaag... ???

civiel

@sharona......I.E. is zelfs dan vaak niet benodigd.
Ik heb firefox nog niet lang en ik weet dus ook niet welke bugs hij heeft.
Maar tot nu toe open hij sites sneller en vollediger.
Tevens verkloot hij mijn firewall niet....:)

Sharona

#37
Als ik nog eventjes iets tussendoor mag zeggen hierover.. er zullen toepassingen zijn op andere browsers die misschien wel alleen maar zichtbaar zijn als je internet explorer hebt ..

(Dat is mijn ervaring erover dan.. maar ik weet niet precies welke sites, maar ik zie wel eens : "..blabla Deze toepassing is alleen zichtbaar als je I.E. 5 of hoger hebt , ofziets..)

Dat wou ik nog even melden ;)

Sharona.


*foutje ik zei: aan het begin:
"browsers"
moest natuurlijk zijn: sites ;D

Defensieforum

Mmm interessant. Ik ben er nu een aan het downloaden. ben benieuwd...


Mvgr

Nick