youtubedump

Gestart door dudge, 06/10/2009 | 19:28 uur

Enforcer

Toch maar een Gripen kopen?! Heeft nog wat extra's:

http://www.youtube.com/watch?v=zNRt0PehiYQ

Elzenga

Citaat van: Cigarz op 18/12/2010 | 13:38 uur
Misschien ligt het ook wel een beetje aan de mentaliteit van de Nederlander in het verkeer? Ik rij elke dag 100km heen en 100km terug aan woon-werk verkeer. Al 17 jaar lang en het valt me op dat de Nederlander in het verkeer steeds asocialer wordt. Bumperkleven, afsnijden, mekaar de ruimte niet gunnen, zonder logische reden elkaar het invoegen proberen te beletten, proberen in te halen/door te rijden tot over het verdrijvingsvlak, onnodig links plakken, rechts inhalen, etc, etc, etc...
Inderdaad..heel herkenbaar!!...ik wilde het nog bij mijn bijdrage schrijven gisteren maar die werd zo (weer) een beetje lang ;D...heb ik ook prachtige voorbeelden weer van gezien gisteren...en sommige mensen zo naïef...ongelooflijk...vlak voor een auto gaan oversteken!!...of de weg op richting Oostenrijk..."ach..we zien wel"...met twee kleine kinderen achterin!!.. :confused:

Cigarz

Citaat van: Elzenga op 18/12/2010 | 00:09 uur...maar oh oh...wat lieten de verkeerde reorganisaties, uitbestedingen en bezuinigingen zich weer glashard zien....
Misschien ligt het ook wel een beetje aan de mentaliteit van de Nederlander in het verkeer? Ik rij elke dag 100km heen en 100km terug aan woon-werk verkeer. Al 17 jaar lang en het valt me op dat de Nederlander in het verkeer steeds asocialer wordt. Bumperkleven, afsnijden, mekaar de ruimte niet gunnen, zonder logische reden elkaar het invoegen proberen te beletten, proberen in te halen/door te rijden tot over het verdrijvingsvlak, onnodig links plakken, rechts inhalen, etc, etc, etc...

In de Alpen ligt 3 meter sneeuw en gaat het leven gewoon door. Hier hoeft Piet Paulusma alleen nog maar voor sneeuw te waarschuwen en heel Nederland ligt stil...

Elzenga

Citaat van: Nikehercules op 17/12/2010 | 20:50 uur
Citaat van: Cigarz op 17/12/2010 | 20:46 uur
Nou, daar kunnen ze bij ProRail ook nog wel wat van leren. Daar hebben ze al bij het vallen van de eerste blaadjes allerlei redenen om niet of nauwelijks meer te hoeven rijden...

Precies.
Ik schaamde me vandaag weer voor mijn land...wat ik onderweg heb gezien...of beter gezegd niet heb gezien...was weer om te janken. Natuurlijk...het was heftig...natuurlijk we lachen en grappen om te relativeren...natuurlijk het was een prachtig gezicht al die sneeuw...maar oh oh...wat lieten de verkeerde reorganisaties, uitbestedingen en bezuinigingen zich weer glashard zien....om je rot te schamen. Maar ach...men maakt zich liever druk om een trainingsmissie naar Afghanistan (+ honderden miljoenen op de al 2,3 miljard) dan om enigszins te kunnen reageren op wat de komende decennia veel vaker zal gebeuren..als ik de weergoden/deskundigen mag geloven...

Nikehercules

Blijft een erg mooie kist om te zien.

Nikehercules

Citaat van: Lex op 17/12/2010 | 21:59 uur
Het traject in dit voorbeeld van Kansas naar Colorado is een van de vele trajecten die hierom bekend staan. :angel:

Ochjee, hij zal is een keer niet weten waar het is hoor ;D

Lex

Het traject in dit voorbeeld van Kansas naar Colorado is een van de vele trajecten die hierom bekend staan. :angel:

Nikehercules

Citaat van: Cigarz op 17/12/2010 | 20:46 uur
Nou, daar kunnen ze bij ProRail ook nog wel wat van leren. Daar hebben ze al bij het vallen van de eerste blaadjes allerlei redenen om niet of nauwelijks meer te hoeven rijden...

Precies.

Cigarz

Nou, daar kunnen ze bij ProRail ook nog wel wat van leren. Daar hebben ze al bij het vallen van de eerste blaadjes allerlei redenen om niet of nauwelijks meer te hoeven rijden...

Nikehercules

Niet overal in de wereld is een beetje sneeuw op het spoor gelijk een probleem.


Laurens

Verdomme! Waar was dat spul toen ik 8 jaar was. Zat met van die schijt brandweerwagens en nep draken opgescheept  :angel:

Nikehercules

Citaat van: Elzenga op 14/12/2010 | 22:36 uur
Tja, sommige spelen liever met LEGO

Haha, ik vind um geniaal ;D

Elzenga

#137


Tja, sommige spelen liever met LEGO  ;D (opeens een link die ik zag op Hyves)
Hele LEGO militaire uitrusting...http://www.brickarms.com/

SMI de Boer

Citaat van: ChrisC7 op 14/12/2010 | 19:30 uur
Citaat van: A.J. op 12/12/2010 | 23:24 uur
Citaat van: SMI de Boer op 12/12/2010 | 23:15 uur
Is officieel goed

Het mag, het hoeft niet. Ik prefereer de handbeschermers en dan het magazijn tegen binnenkant arm/ pols.

Daarom pak ik de front grip! 8)
Ik blijf 'm onhandig vinden, ook onder hoeken geprobeerd en kom uteindelijk toch terug bij de -jawel- handbeschermer
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

ChrisC7

Citaat van: A.J. op 12/12/2010 | 23:24 uur
Citaat van: SMI de Boer op 12/12/2010 | 23:15 uur
Is officieel goed

Het mag, het hoeft niet. Ik prefereer de handbeschermers en dan het magazijn tegen binnenkant arm/ pols.

Daarom pak ik de front grip! 8)