Citaat van: Master Mack op 06/05/2024 | 11:44 uurIntegrator Extended Range van insitu lijkt mij een prima idee als je er ook nog wat wapentuig onder kan hangen.
Citaat van: Sparkplug op 06/05/2024 | 08:54 uurAls STOBAR en CATOBAR afvallen, dan blijven STOL en VTOL over. Voor STOL is een groot deel zo niet de volledige lengte van het vliegdek nodig. VTOL is voor Nederland het meeste praktische.
Citaat van: Master Mack op 06/05/2024 | 09:59 uurScaneagle achtige is denk ik max voor nuJa, maar ook nee.
Citaat van: Parera op 06/05/2024 | 08:31 uurEn dan is het nog maar de vraag welke UAV's geschikt zijn voor dit systeem. De standaard MQ-9 is dat überhaupt al niet.
Dan kom je al snel in de toestellen zoals me MQ-25 & X-47B en ook deze toestellen zijn weer een stuk duurder dan de MQ-9.
Dit soort toestellen passen totaal niet bij onze marine en moeten we dus ook niet willen net als een CATOBAR carrier.
Citaat van: bergd op 05/05/2024 | 20:38 uurMisschien kunnen ze bij VDL Born onderstaande in productie nemen
Citaat van: Huzaar1 op 06/05/2024 | 05:57 uurHeb ze afgelopen week ermee zien schieten. Gaan nog als een kanon, het zijn ook niet dezelfde tows als in de jaren 90.
Page created in 0.022 seconds with 15 queries.