De selectieprocedure... hier vind je je antwoorden.

Gestart door Defensieforum, 15/11/2005 | 07:56 uur

wepz

Note: Ik heb de selectie al gehaald, maar mede door die website wist ik een beetje wat er zou gaan komen. Daar staan namelijk alle stappen van de selectie tot in detail beschreven. Beter kan je het dan niet hebben dunkt mij?

Ik wil niet provoceren, maar ik zet de link alsnog neer. Dan kunnen ook de moderators zien dat deze site niet als spam bedoeld is, maar als hulpmiddel.

http://www.airwork.nl/kennisbank/selectie-klu.shtml

Heel veel nuttige informatie te vinden op bg. site. Vaar er echter niet blind op

Ben
Forumbeheerder

januszz

maak je niet druk joh. als je nu gewoon schrijft wat je weten wilt is er wel iemand die je kan helpen hoor.   :)

wepz

Dit is niet spammen, dit is iemand helpen die selectie gaat doen. Op de site waar naar verwezen wordt staat alles beschreven. Ik dacht dat je elkaar op dit forum kon helpen?!

Maar goed, als jullie liever 'censuur' toepassen dan dat iemand door tips de selectie haalt is  aan jullie natuurlijk.

Bol87

Hey
Op deze site staat erg veel info! Check ook eens het bulletin board!! Erg handig

http://www.spammerdespammmmmmm.nl

Visilance

Ik heb gesolliciteerd naar de functie van officier vlieger en ik heb vernomen dat een groot aantal belangstellenden afvalt in de selectieprocedure. Ik verwacht deze week een uitnodiging voor de eerste keuring en daarom zijn alle tips welkom die voor mij de kans op succes vergroten. Zo lees ik op de website van de luchtmacht wel dat de conditie getest wordt op een fiets en de kracht op verschillende apparaten maar ik krijg nergens duidelijkheid over WAT er nu precies van je verwacht wordt. Ik ben lid van een sportschool en ik kan daar wel gaan fietsen maar liever wil ik concreet aan de slag gaan en feitelijk weten wat ik moet kunnen.

Ik hoop hier een reactie te krijgen (een meeltje is ook prima).

Groeten,

Pixxa

Ik heb er ook voor gekozen mn opleiding te staken omdat ik geen motivatie meer kon opbrengen. Ben niet bang om het hun te vertellen, ik heb er een duidelijke keuze achter staan en heb er zeker goed over nagedacht dus dat zit wel in orde! Als je maar duidelijke mening heb die niet ongegrond is..

berend

moet je dus wel vertellen.

er zijn zat mensne die durven de gok niet te nemen.
dan maken ze tegen hun zin de opleiding af.

remontjuh

Citaat van: Base14 op 16/02/2006 | 12:14 uur
Niet lullig bedoeld Remontjuh, maar waarom stel je je vraag in twee verschillende topics?  ???

Ik denk ook niet dat er hier een antwoord op je vragen kan worden gegeven, want het traject wat er volgt na sollicitatie hangt van veel zaken af.
Enne... ik zou maar niet bij je sollicitatie als reden opgevean dat je solliciteert omdat je je opleiding zat bent. Getuigt niet echt van doorzettingsvermogen en motivatie.  :)

Ik ben het niet echt zat maar, het is niet wat ik er van verwacht had. Ik vind het niet echt leuk dus.

Veer

Citaat van: Nick op 16/02/2006 | 12:47 uur
Citaat van: Base14 op 16/02/2006 | 12:14 uur
Niet lullig bedoeld Remontjuh, maar waarom stel je je vraag in twee verschillende topics?  ???

Omdat ik dat heb verzocht, de vorige stond op de verkeerde plek en is gesloten ;)

Mvgr

Nick
Moderator


Mijn oprechte excuses, zo had ik het niet begrepen.....  :-[

Defensieforum

Citaat van: Base14 op 16/02/2006 | 12:14 uur
Niet lullig bedoeld Remontjuh, maar waarom stel je je vraag in twee verschillende topics?  ???

Omdat ik dat heb verzocht, de vorige stond op de verkeerde plek en is gesloten ;)

Mvgr

Nick
Moderator

Veer

Niet lullig bedoeld Remontjuh, maar waarom stel je je vraag in twee verschillende topics?  ???

Ik denk ook niet dat er hier een antwoord op je vragen kan worden gegeven, want het traject wat er volgt na sollicitatie hangt van veel zaken af.
Enne... ik zou maar niet bij je sollicitatie als reden opgevean dat je solliciteert omdat je je opleiding zat bent. Getuigt niet echt van doorzettingsvermogen en motivatie.  :)

unclero

Ik heb er een hard hoofd in.

Bij Defensie duurt de bureaucratie nu eenmaal wat langer ;).

remontjuh

Hallo allemaal,

Ik heb een vraag. Hoelang duurt het ongeveer allemaal als je bij de voorlichtingsbijeenkomst ben geweest en je daar heb aangemeld voor je voor de keuring mag komen?

En hoe lang duurt die keuring intotaal?

En hoelang moet je dan wachten voor de uitslag van de keuring er is?

En als de uitslag er is, kan je dan direct beginnen?

Want ik moet namelijk 6 of 7 maar 2006(weet niet meer wanneer precies) naar de voorlichtingsbijeenkomst. Daar wil ik me dan gelijk inschrijven.

Maar ik zag op http://www.werkenbijdeluchtmacht.nl/WBL/Job.asp?JobID=10127 dat die opleiding op 18-04-2006 begint. Ben ik dan nu telaat met aanmelden?

Want ik wil zo snel mogelijk als ik door de test heen kom aan de slag. Want de opleiding die ik nu doen ben ik zat.

Ik hoop dat iemand hier allemaal antwoord op kan geven.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Rémon

Defensieforum

Hier kun je al je vragen kwijt over de selectie procedure.

Heel veel sterkte alvast vanaf mijn kant!

Mvgr

Nick
Moderator