Aac geschikt niet geplaatst

Gestart door Eddie19911, 25/06/2019 | 19:34 uur

Eddie19911

Wat staat mij dan te wachten met de volgende lichting? Stel deze is rond januari/februari? Ik had naar amsterdam gebeld en mijn sollicitatie blijft bestaan in de systeem. Moet ik dan opnieuw een aac gesprek voeren en opnieuw het psychologisch onderzoek? Daarnaast hebben ze gezegd dat ik geschikt ben en niet dat ik aangehouden wordt.

Huzaar1

Citaat van: Eddie19911 op 25/06/2019 | 19:34 uur
Beste forumleden,

Ik ben geschikt bevonden met mijn aac gesprek alleen ik zat dus niet bij de meest geschikte kandidaten. De opleidingsplaatsen zaten ook vol.

Zal ik met de volgende opkomst off. Luchtverdediging voorrang krijgen of moet ik nu naar iets anders zoeken? Mijn sollicitatie is niet stopgezet.

Bvd,

Eddie

Als je wilt beginnen zou je een ander wapen dan luverdet kunnen kiezen. Wel fijn om te horen dat de opleiding 'vol' zit, de aanmeldingen kan Defensie goed gebruiken.
Maar nee, je krijgt als je nu niet geschikt genoeg wordt geacht om het tegen je competitie op te nemen, niet voorgetrokken bij de volgende lichting.

Ik zou wat anders kiezen, anders kan dit nog wel even gaan duren. Er achteraan zitten is vrijwel onmogelijk want de personen die erover gaan zijn voor je als burger onbereikbaar.
"Going to war without France is like going deer hunting without your accordion" US secmindef - Jed Babbin"

Eddie19911

Beste forumleden,

Ik ben geschikt bevonden met mijn aac gesprek alleen ik zat dus niet bij de meest geschikte kandidaten. De opleidingsplaatsen zaten ook vol.

Zal ik met de volgende opkomst off. Luchtverdediging voorrang krijgen of moet ik nu naar iets anders zoeken? Mijn sollicitatie is niet stopgezet.

Bvd,

Eddie