vrouwen als reservist

Gestart door yanak, 12/09/2020 | 08:41 uur

RVDK

Citaat van: yanak op 12/09/2020 | 12:58 uur
Njah zo werkte het de vorige keer ook niet. 😂 ik fietse wat af maar dat hielp dus niks.
Nu is het toch ook geen fietstest meer maar lopen.
Het is tegenwoordig hardlopen, welke je overigens ieder jaar opnieuw moet halen onder de noemer DCP :)

Ace1

Citaat van: yanak op 12/09/2020 | 12:58 uur
Njah zo werkte het de vorige keer ook niet. 😂 ik fietse wat af maar dat hielp dus niks.
Nu is het toch ook geen fietstest meer maar lopen.

Misschien een optie je te gaan opgeven voor een bootcamp?

yanak

#3
Njah zo werkte het de vorige keer ook niet. 😂 ik fietse wat af maar dat hielp dus niks.
Nu is het toch ook geen fietstest meer maar lopen.

Huzaar1

Citaat van: yanak op 12/09/2020 | 08:41 uur
Ik zou graag wat informatie hebben van vrouwen die bij de reserve zitten.
Over hoe zij de fittest ervaren hebben etc.
Ben zelf lang voor een vrouw (en dus relatief zwaar) en dat heeft me jaaaaaren eerder opgebroken met de fietstest omdat die op gewicht ging kwa zwaarte. Kracht was bovengemiddeld maar dat hielp niet.
Zag dat nu de fittest verandert is dus misschien weer poging wagen..

Als je niet voor het zwaarste  cluster gaat of hoe de gradaties tegenwoordig ook in elkaar zitten, moet het echt goed te doen zijn. Gewoon heel veel fietsen voordat je je laat keuren. De test maak je vooral groot in je hoofd omdat er zoveel vanaf hangt. Daarnaast zoeken ze mensen dus ik denk dat ze coulant zijn.
"Going to war without France is like going deer hunting without your accordion" US secmindef - Jed Babbin"

yanak

Ik zou graag wat informatie hebben van vrouwen die bij de reserve zitten.
Over hoe zij de fittest ervaren hebben etc.
Ben zelf lang voor een vrouw (en dus relatief zwaar) en dat heeft me jaaaaaren eerder opgebroken met de fietstest omdat die op gewicht ging kwa zwaarte. Kracht was bovengemiddeld maar dat hielp niet.
Zag dat nu de fittest verandert is dus misschien weer poging wagen..