Letterkleur

Gestart door Caspar, 05/01/2003 | 23:48 uur

beheerder

CitaatBedankt, ik zie het ja  had het zelf niet gezien, maar ga er zeker ff wat aan doen ja!

Zo is het volgens mij al een stuk duidelijker  ;D

-Peter-

Bedankt, ik zie het ja ;D had het zelf niet gezien, maar ga er zeker ff wat aan doen ja!
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Airpower

Qoute texten zijn onleesbaar. Mischien gewoon zwart van maken.
Flying isn't dangerous. Crashing is what's dangerous
Milaviapress.com

Caspar

Een stuk beter te lezen zo

-Peter-

Is reeds gebeurt, hopelijk is het zo beter :d
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

-Peter-

Dat is op zich geen probleem natuurlijk, regelen we wel!

M.v.g.
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Caspar

Wat vindt je zelf? Vindt het nog niet echt super duidelijk, kan je de letters niet één standje groter maken ofzo?

-Peter-

 ;D Zoals je al gezien hebt, is de layout qua kleuren verandert. We hopen dat het op deze manier duidelijker is geworden.

M.v.g.
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

-Peter-

De letterkleur is zeker nog niet ideaal, maar een fijne kleur heb ik nog niet gevonden. Toch zal deze zeker wijzigen binnenkort. V.w.b. de defensie.pagina.nl: Daar staan we wel op, onder de categorie forums.  ;D

M.v.g.
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Caspar

Ik zou heel snel de letterkleur van de titels aanpassen, zijn nu blauw, wordt er aardig dol van.

Waarom staat defensie.pagina.nl eigen met een banner op je voorpagina? Je staat er geeneens vermeld, beter idee is http://defensie.boogolinks.nl misschien, daar sta je wel namelijk ;D