Tv Serie THE LAST SHIP

Gestart door Ace1, 09/11/2014 | 19:59 uur

slaydo

Citaat van: jurrien visser (JuVi op Twitter) op 07/12/2014 | 22:56 uur
Een hoop bla bla en BS... maar wel vermakelijk Amerikaans, op naar seizoen 2.

IDD, erg vermakelijk en ja ik zit ook te wachten of seizoen 2...

jurrien visser (JuVi op Twitter)

#7
Citaat van: Mourning op 10/11/2014 | 21:20 uur
Ik download gewoon wat me leuk lijkt. Met veel series ben ik bijv. al een jaar verder dan op de tv en je bepaalt zelf hoeveel afleveringen je achter elkaar wilt zien, geen reclames en veel series worden niet eens uitgezonden...... ideaal!

Een hoop bla bla en BS... maar wel vermakelijk Amerikaans, op naar seizoen 2.

Jellington

Citaat van: Mourning op 10/11/2014 | 21:20 uur
Ik download gewoon wat me leuk lijkt. Met veel series ben ik bijv. al een jaar verder dan op de tv en je bepaalt zelf hoeveel afleveringen je achter elkaar wilt zien, geen reclames en veel series worden niet eens uitgezonden...... ideaal!

+1

Vaak ben ik zelfs te lui om het te downloaden en dan kan je het ook gewoon vanaf het internet streamen. Allemaal "legaal" natuurlijk!

Mourning

Ik download gewoon wat me leuk lijkt. Met veel series ben ik bijv. al een jaar verder dan op de tv en je bepaalt zelf hoeveel afleveringen je achter elkaar wilt zien, geen reclames en veel series worden niet eens uitgezonden...... ideaal!
"The only thing necessary for Evil to triumph is for good men to do nothing"- Edmund Burke
"War is the continuation of politics by all other means", Carl von Clausewitz, Vom Kriege/On War (1830).

Ace1

Citaat van: A.J. op 09/11/2014 | 20:35 uur
De enige reden om te kijken is Rhona Mitra. Voor de rest is het een typische Michael Bay productie...

Edit: Voor de mensen die hem niet kennen: 18 Animated Gifs That Got The Michael Bay Treatment

Er is op de zondagavond niet veel op de tv en de dans en muziek progamma´s hangen ondertussen mij de keel uit.
Ik ben blij dat Veronica tenminste het lef heeft om met een nieuwe TV Serie te komen de overige zenders hebben vaak herhalingen op de zondagavond van films of tv series.

Mourning

Michael Bay... all style, NO SUBSTANCE.

Ik ben geen fan van hem. Meestal mooie special-effects en gelikte beelden, maar vrijwel inhoudsloos en enorm oppervlakkig.
"The only thing necessary for Evil to triumph is for good men to do nothing"- Edmund Burke
"War is the continuation of politics by all other means", Carl von Clausewitz, Vom Kriege/On War (1830).

A.J.

#2
De enige reden om te kijken is Rhona Mitra. Voor de rest is het een typische Michael Bay productie...

Edit: Voor de mensen die hem niet kennen: 18 Animated Gifs That Got The Michael Bay Treatment


Ace1

#1
THE LAST SHIP

De November Premièremaand staat niet alleen bol van gave films, ook de nieuwe serie The Last Ship gaat in première. Deze serie is in Amerika erg goed ontvangen en al vernieuwd voor een tweede seizoen. De verhaallijn: er breekt een mondiale pandemie uit die bijna tachtig procent van de wereldbevolking doodt of infecteert.

De bemanning van een eenzaam, onaangetast marineschip moet een behandeling zien te vinden en zo het virus stoppen. Alles hangt af van de 217 bemanningsleden die de mensheid moeten redden.

Met: Eric Dane, Rhona Mitra en Adam Baldwin.

Vanaf zondag 9 november om 20.30 uur

http://www.veronicatv.nl/programmas/the-last-ship/