Verbod defensie.nl

Gestart door Enforcer, 10/07/2010 | 10:40 uur

Ace1

Citaat van: Kapitein Rob op 10/07/2010 | 14:55 uur
Ze zijn vandaag bezig alle foto's van het Nederlands Elftal te uploaden naar de site, want die krijgen allemaal een topsportcontract aangeboden bij defensie en de rang van sergeant1. Daarbij moeten alle site-pagina's oranje geverfd worden. Dat kost allemaal even tijd......  :crazy:

Rob is :mad:

Lex

In het verlengde van de posting van Kapt. Rob: ja, de site is oranje getint.
Vervolgens wordt er op de site van MINDEF uitgebreid melding gemaakt van het feit dat oranje F16's de vlucht KL600 aan de grens zullen onderscheppen en begeleiden naar Schiphol.
Wat deze voorlichter vergeet dat dit maar een kist is. (de demo kist)
Daarnaast zijn op maandag en dinsdag Chinooks beschikbaar voor het transport van het NL elftal van Schiphol naar een lokatie ergens in NL (Noordwijk) en vevolgend van het hotel naar A'dam tbv de inhuldiging.
Dat mag wat kosten voor een Krijgsmacht die niet in staat is het personeel correct te kleden, toiletten te (laten) repareren, etc.

Helo

Citaat van: Pascal2702 op 10/07/2010 | 15:04 uur
Hij doet het weer

@Kapitein Rob: moet ik dat geloven? ;)

Laat die jongen maar, als hij erin wilt geloven, moet je hem die illusie niet ontnemen.  ;) ;D

Pascal2702

Hij doet het weer

@Kapitein Rob: moet ik dat geloven? ;)
Ik ben van na de oorlog,
En dat wil ik graag zo houden.

KapiteinRob

Ze zijn vandaag bezig alle foto's van het Nederlands Elftal te uploaden naar de site, want die krijgen allemaal een topsportcontract aangeboden bij defensie en de rang van sergeant1. Daarbij moeten alle site-pagina's oranje geverfd worden. Dat kost allemaal even tijd......  :crazy:

superboerjan

Was van te voren al aangekondigd. Naar verwachting is de site weer volledig in de lucht aan het eind van de middag.

oberhausen

Ik heb dit probleem ook, als ik de site landmacht.nl bezoek krijg ik de onderstaande mededeling:

CitaatMinisterie van Defensie De website van het ministerie van Defensie is zaterdag 10 juli een groot deel van de dag niet bereikbaar. Dit heeft te maken met onderhoudswerkzaamheden.

Berichtgeving over actuele gebeurtenissen bij Defensie, wordt getoond op www.rijksoverheid.nl.

Enforcer

Krijgen jullie ook geen toegang tot defensie.nl?

Ik krijg een "HTTP 403 Forbidden" bericht.