Gezocht : Groene naamplaatjes

Gestart door scoutz0r, 06/02/2011 | 15:22 uur

Jann

Ok bedankt voor de aanvulling onderofficier

onderofficier

#75
Citaat van: Jann op 03/09/2012 | 19:18 uur
Ja dat zou kunnen Lex maar toch de laatste tijd gaat het allemaal wel een stukje sneller bij het KPU, met de ruilingen enz ook! Dus ze kunnen het wel :-D

"ze" hebben het altijd al gekund maar "ze" zijn afhankelijk van geld .......  Geen geld = geen goederen..    en geen goederen is geen leveringen aan jou, mij en anderen.....   zo moeilijk is het eea niet  maar het begrijpen wél.......

Het ligt niet aan het KPU maar aan "Den Haag"           als je belt met het KPU met de vraag waarom het eea niet gebeurd of niet kan krijg je netjes een uitleg.  
En als er wel geld is, zijn er weer problemen bij de leveranciers maar het KPU (ze) heeft  het gedaan.....  

Ik was laatst bij het KPU en de schappen zijn "gewoon" leeg......  zie het begin van mijn antwoord waarom............

Als er geld en de leverancier kan leveren dan krijg "wij" onze bestellingen  ..............  hoe simpel kan het zijn

Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

Jann

Ja dat zou kunnen Lex maar toch de laatste tijd gaat het allemaal wel een stukje sneller bij het KPU, met de ruilingen enz ook! Dus ze kunnen het wel :-D

Lex

Citaat van: Jann op 03/09/2012 | 15:18 uur
Ik heb vandaag mijn naamlinten gekregen van de baas, na 1,5 jaar in dienst te zitten.
Misschien heb je wel voorrang gekregen, vanwege je verplaatsing naar de Carib?

onderofficier

Citaat van: Jann op 03/09/2012 | 15:18 uur
Ik heb vandaag mijn naamlinten gekregen van de baas, na 1,5 jaar in dienst te zitten :D

niet gekocht ?   ;)   8)   :-*
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

Jann

Ik heb vandaag mijn naamlinten gekregen van de baas, na 1,5 jaar in dienst te zitten :D

onderofficier

Citaat van: Tanker op 26/08/2011 | 17:02 uur
Het gaat mij om het idee, als de CDS / minister nou ziet dat iedereen er als een zwerver bijloopt dus GVT met leukoplast en sportschoenen.
Dan gaat hij zich misschien eens druk maken over bepaalde zaken......

Aangezien een vakbond kleding heeft in gezameld (zie ander topic)  denk  je dat de minister dan onder de indruk zou zijn van leukoplast en /of sportschoenen onder het gvt?

Daarnaast zal geen (opper)officier het toestaan, wanneer de minister, op werkbezoek komt dat men er zo bij loopt.
Ze moeten aan hun carriere denken, dus jij en ik krijgen de opdracht om of een naamlint af te staan of een andere naamlint te dragen.....
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

Tanker

Het gaat mij om het idee, als de CDS / minister nou ziet dat iedereen er als een zwerver bijloopt dus GVT met leukoplast en sportschoenen.
Dan gaat hij zich misschien eens druk maken over bepaalde zaken......

Als defensie nou zo goed zou betalen dan zou het geen probleem zijn om dingen zelf aan te schaffen, maar nu word ook nog eens d eene na de andere regeling afgeschaft dan wel versoberd......

SMI de Boer

Als je er zo tegenover staat... Laten we dan gelijk even alle vrijwilligers overal eruitpleuren, die doen ook allemaal dingen die normaal van bedrijfswege als betaalde baan op de list staan. Kom natuurlijk wel es op scholen en daar had je voorheen een amanuensis... Die gaf je je aantekening en dan krijg je 30 kopien voor je klas, nu is het "nee, dat wordt door een vrijwilligster gedaan maar die is er vanwege suikerfeest niet (!!!!) 

Ik koop gewoon waar iik mis naar dreig te grijpen, vrijwillig.
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

Tanker

Eigenlijk zou iedereen dan maar met een stuk leukoplast moeten gaan rondlopen.......of op een GVT met daaronder sportschoenen.
Als de baas het niet meer op een normale manier kan regelen......

Jann

Naamlinten worden in de amol ook niet verstrekt dan krijg je wat een wit dingetje, om daar nu paraat ook nog mee te lopen is ook een beetje...

Lex

Off-topic berichten zijn verwijderd.

Lex
Algeheel beheerder

SMI de Boer

#64
Citaat van: Tanker op 27/02/2011 | 22:28 uur
Citaat van: onderofficier op 27/02/2011 | 22:15 uur
Citaat van: Tanker op 27/02/2011 | 21:43 uur
Maar jullie kopen die naamlinten dus tegenwoordig maar zelf begrijp ik ?

Nee

Hier wordt aangegeven dat de baas ze niet meer verstrekt.......


Maar ook dat onderofficier ze niet zelf koopt, wat uiteindelijk een direct antwoord is op de vraag "Maar jullie kopen die naamlinten dus tegenwoordig maar zelf begrijp ik ?"
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

onderofficier

Citaat van: Tanker op 27/02/2011 | 22:28 uur
Citaat van: onderofficier op 27/02/2011 | 22:15 uur
Citaat van: Tanker op 27/02/2011 | 21:43 uur
Maar jullie kopen die naamlinten dus tegenwoordig maar zelf begrijp ik ?

Nee

Hier wordt aangegeven dat de baas ze niet meer verstrekt.......

Als mijn naamlintjes versleten zijn en ze worden niet meer verstrekt dan houd het op
Ik had even gehoopt dat Smi De Boer er nog genoeg had, maar dat schijnt niet het geval te zijn.

Kan me niets schelen of er nu ........ op het lintje staat of De Boer    :big-smile:
Of dan maar als oudgediende met een handgeschreven naam  alsof je net komt kijken  

Daarnaast vind ik essentiele zaken belangrijker om zelf te kopen dan een naamlintje  
Naamlintje is voor de sier en vreselijk irritant als je snel (in de pauze natuurlijk) een winkel binnen loopt

Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

Tanker

Citaat van: onderofficier op 27/02/2011 | 22:15 uur
Citaat van: Tanker op 27/02/2011 | 21:43 uur
Maar jullie kopen die naamlinten dus tegenwoordig maar zelf begrijp ik ?

Nee

Hier wordt aangegeven dat de baas ze niet meer verstrekt.......