Vragen omtrend werktijden van de NATRES ivm studie

Gestart door LionelG, 19/11/2015 | 16:46 uur

Robert2

Citaat van: Diesel op 21/11/2015 | 19:17 uur
Zaterdag 8:00-17:00
Avond 20:00-23:00, op welke dag dit is is afhankelijk van de cie.
Dat hoort 19:00 te zijn. Een avond is eigenlijk een halve werkdag, een zaterdag een volledige werkdag van 8 uur, waar de pauze nog vanaf gaat.

Diesel

Zaterdag 8:00-17:00
Avond 20:00-23:00, op welke dag dit is is afhankelijk van de cie.

LionelG

Citaat van: Enforcer op 19/11/2015 | 19:24 uur
De zaterdag kun je gewoon al reguliere werkdag zien en de avond is afhankelijk van het peloton waar je wordt bijgezet.

Als je nu al denkt dat die 112 uur al moeilijk worden, kun je er beter niet aan beginnen.

Nee dat red ik wel, ik werk momenteel meer dan dat. ging me echt om de tijdstippen.
Bedankt voor je reactie!

Enforcer

De zaterdag kun je gewoon al reguliere werkdag zien en de avond is afhankelijk van het peloton waar je wordt bijgezet.

Als je nu al denkt dat die 112 uur al moeilijk worden, kun je er beter niet aan beginnen.

LionelG

Hallo forumgebruikers,

Ik ben net nieuw op dit forum en dacht dat ik meteen een vraagje kon stellen waarmee ik zat.
Volgende week heb ik mijn psychologische keuring in Amsterdam voor de NATRES( 30 bat.) en ik had een vraagje over de werktijden die hierbij horen.
Momenteel ben ik bezig met een HBO studie in Eindhoven die redelijk wat tijd in beslag neemt, en hierdoor begon ik me af te vragen of ik het wel zou redden als ik de NATRES erbij doe. Ik weet dat de NATRES 112 uur per jaar verlangt en dat het op zaterdagen en avonden is( komen trainingen bij).

Mijn vraag is, wat zijn de gebruikelijke werktijden? hoe laat moet je op zaterdag aanwezig zijn en hoelaat ben je klaar? welke dag is de avondtraining en van hoe laat tot hoe laat is dit meestal?

Ook ben ik erg geïnteresseerd in persoonlijke ervaringen die mensen met me willen delen over dingen die ze hebben meegemaakt bij de NATRES.

Met vriendelijke groet,
Lionel Guntlisbergen