Opkomst

Gestart door GE3, 01/11/2015 | 16:10 uur

Huzaar1

Citaat van: Thomasen op 01/11/2015 | 21:45 uur
Inderdaad. In het ergste geval laat je het in de auto of knal je het onder je bed.

Ik ga er vanuit dat t manneke nog geen auto heeft of in ieder geval die niet meeneemt aangezien het allemaal op een station plaatsvind. Ik vind het ook schandelijk dat defensie verzaakt in duidelijkheid hierom want het is een logische vraag en inderdaad erg onduidelijk.

Je kunt 3 dingen doen.

1. Bel die pipo's op je school op en laat hen het voor je uitvogelen.

2. Bel het nummer wat je hebt op de meldingsinstructie en vraag om duidelijkheid.

3. Bel de school noord.
"Going to war without France is like going deer hunting without your accordion" US secmindef - Jed Babbin"

dudge

Citaat van: Zander op 01/11/2015 | 21:16 uur
Heb je geen melding instructie ontvangen. Daar staat meestal een contact nummer op.
Maar goed dat is rijkelijk laat dus ik zou alles meenemen.

Inderdaad. In het ergste geval laat je het in de auto of knal je het onder je bed.

Zander

Heb je geen melding instructie ontvangen. Daar staat meestal een contact nummer op.
Maar goed dat is rijkelijk laat dus ik zou alles meenemen.
People are sheep

GE3

Hallo, ik ben nieuw op dit forum en heb een aantal vragen.

Morgen (2 November) Moet ik opkomen voor School Noord (painf).
Ik heb voor deze opleiding VeVa gevolgd en succesvol afgerond, dit betekend
dat ik al heel wat PGU heb ontvangen (Woodland, Kleine Rugzak).

Nu staat op het formulier dat ik mij moet melden op station Amersfoort & dat ik dan met de lijndienst richting Soesterberg ga om te kleden.
Het is voor mij heel onduidelijk of ik nou wel al mijn  PGU mee moet nemen of alleen de standaard spullen (Sportkleding, geld voor de eerste paar weken)

???

Ik zou heel graag vandaag nog een reactie hebben, alvast bedankt!