Belgische F-16 vervanger

Gestart door Huzaar1, 14/02/2018 | 11:29 uur

Huzaar1

Lijkt me ook zo Jurrien. Daarnaast ook erg handig aangezien ook Belgie voor een rits van investeringen staat.
Moet je kijken wat het DFP voor ' verwarring' brengt in het Leopard2 vervangings topic en het ontwikkelingen op Boxer gebied.

Wellicht voor Belgische Landmacht en luchtmacht een topic. Andere ideeen zijn welkom natuurlijk, zo houden we het forum ook levend en trekken we ook weer nieuw vlees aan.
"Going to war without France is like going deer hunting without your accordion" US secmindef - Jed Babbin"

jurrien visser (JuVi op Twitter)

Citaat van: Huzaar1 op 14/02/2018 | 11:29 uur
Aangezien hier zo veel om te doen is, het een interessante strijd is die ook politieke lagen kent verdient de Belgische vervanger een apart topic. Zo houden we het wat overzichtelijker. Om in te gaan op de inhoudelijke opmerking van Jurrien.. ja misschien is het handig drie verschillende topics te maken, voor ieder Belgisch krijgsmachtsdeel 1.

Ik PM een capabel modje om de informatie over te hevelen.

Prima idee, houd het allemaal meer overzichtelijk.

Huzaar1

Aangezien hier zo veel om te doen is, het een interessante strijd is die ook politieke lagen kent verdient de Belgische vervanger een apart topic. Zo houden we het wat overzichtelijker. Om in te gaan op de inhoudelijke opmerking van Jurrien.. ja misschien is het handig drie verschillende topics te maken, voor ieder Belgisch krijgsmachtsdeel 1.

Ik PM een capabel modje om de informatie over te hevelen.
"Going to war without France is like going deer hunting without your accordion" US secmindef - Jed Babbin"