Waardering en respect voor de militair

Gestart door dudge, 28/07/2010 | 20:43 uur

SMI de Boer

Citaat van: A.J. op 18/08/2014 | 23:27 uur

Aan wie zijn die 100 uitgegeven dan?

BLJ en LMB.. en wat erbij hing, tot reservisten toe
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

A.J.

Citaat van: SMI de Boer op 18/08/2014 | 23:23 uur
met een ACAB. Er zijn er zo'n 100 uitgegeve in die tijd

Ik ben geen kok, weetje

Nee... elektricien...

Aan wie zijn die 100 uitgegeven dan?

SMI de Boer

#232
Citaat van: A.J. op 18/08/2014 | 21:43 uur
Misschien was mijn eerste opmerking icm de smiley niet duidelijk.

Maar ga jij nou echt met droge ogen beweren dat jij de army commendation medal gescoord hebt? Laat me niet lachen fantast.

met een ACAB. Er zijn er zo'n 100 uitgegeve in die tijd

Ik ben geen kok, weetje

Citaat van: Kapitein Rob op 17/08/2014 | 19:29 uur
Wie heeft je hier in vredesnaam voor voorgedragen? Hennis herself?

Een H.J. Little... Jij kent toch al die gasten niet

Citaat van: A.J. op 18/08/2014 | 21:43 uur
Misschien was mijn eerste opmerking icm de smiley niet duidelijk.


Nog steeds niet.

Maarhet intereseert mij niet zoveel hoe jullie er over denken.
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

A.J.

Citaat van: SMI de Boer op 17/08/2014 | 18:01 uur
Deze geeft mij het meeste gevoel van waardering en een MOH zal ik nooit krijgen

Misschien was mijn eerste opmerking icm de smiley niet duidelijk.

Maar ga jij nou echt met droge ogen beweren dat jij de army commendation medal gescoord hebt? Laat me niet lachen fantast.

Ros

Citaat van: SMI de Boer op 17/08/2014 | 18:01 uur
Goedkoop of niet, nogmaals is een waardering voor mij op geen enkele manier gerelateerd aan $$ of €€

En zo ziet MINDEF het ook het liefst.....af en toe een aai over de bol, links en rechts een witte veer en met regelmaat een mooie glimmende plak. En geen gedram over centen, WUL, pensioen en al helemaal niet beginnen over toekomstplannen.

Poleme

#229
Citaat van: Kapitein Rob op 16/08/2014 | 18:17 uur
Uit het "100 miljoen minder bezuinigen" t.b.v. (m.i. zogenaamde) extra gevechtskracht blijkt het zoveelste gebrek aan waardering voor de militair. We werden gepakt (WUL), worden wederom gepakt (CAO) en zullen gepakt worden (AOW). En dat is nog maar een deel van operatie "naai het personeel zoveel je kunt".
Je hebt helemaal gelijk SMJ, maar jullie zijn ook van die gemakkelijke schietschijven.  De angst regeert in de krijgsmacht, begrijpelijk, dus is er geen krachtige lobby / tegengeluid om jullie te beschermen. Daarnaast ziet een overgroot deel van het burger publiek & politiek jullie als 'ze kosten alleen maar geld' en als grabbelton.

Dat douceurtje van 100 miljoen zal wel opgaan aan inflatie en misschien wel een 1 of andere partij hobby lobby ten faveure van haar achterban.  Lees extra omzet voor bepaalde bedrijven
Nulla tenaci invia est via - Voor de doorzetter is geen weg onbegaanbaar.

KapiteinRob

Citaat van: SMI de Boer op 17/08/2014 | 16:34 uur
"Waardering" wordt niet altijd voorafgegaan door een € teken.  Waardering kan ook gevolgd worden door een


Wie heeft je hier in vredesnaam voor voorgedragen? Hennis herself?

A.J.

Citaat van: SMI de Boer op 17/08/2014 | 18:01 uur
Deze geeft mij het meeste gevoel van waardering en een MOH zal ik nooit krijgen

Please... :cute-smile:

SMI de Boer

Citaat van: A.J. op 17/08/2014 | 16:43 uur
Zoek dan op zijn minst een NLD'se uit...
Deze geeft mij het meeste gevoel van waardering en een MOH zal ik nooit krijgen
Goedkoop of niet, nogmaals is een waardering voor mij op geen enkele manier gerelateerd aan $$ of €€
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

KapiteinRob

Citaat van: SMI de Boer op 17/08/2014 | 16:34 uur
"Waardering" wordt niet altijd voorafgegaan door een € teken.  Waardering kan ook gevolgd worden door een


Idd, ook nog eens lekker goedkoop en niet altijd even terecht.

A.J.

Citaat van: SMI de Boer op 17/08/2014 | 16:34 uur
"Waardering" wordt niet altijd voorafgegaan door een € teken.  Waardering kan ook gevolgd worden door een


Zoek dan op zijn minst een NLD'se uit...

SMI de Boer

"Waardering" wordt niet altijd voorafgegaan door een € teken.  Waardering kan ook gevolgd worden door een
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

A.J.

Citaat van: Kapitein Rob op 16/08/2014 | 18:17 uur
Uit het "100 miljoen minder bezuinigen" t.b.v. (m.i. zogenaamde) extra gevechtskracht blijkt het zoveelste gebrek aan waardering voor de militair. We werden gepakt (WUL), worden wederom gepakt (CAO) en zullen gepakt worden (AOW). En dat is nog maar een deel van operatie "naai het personeel zoveel je kunt".

+1!

Elzenga

Citaat van: Kapitein Rob op 16/08/2014 | 18:17 uur
Uit het "100 miljoen minder bezuinigen" t.b.v. (m.i. zogenaamde) extra gevechtskracht blijkt het zoveelste gebrek aan waardering voor de militair. We werden gepakt (WUL), worden wederom gepakt (CAO) en zullen gepakt worden (AOW). En dat is nog maar een deel van operatie "naai het personeel zoveel je kunt".
en zo is het! Schande!

Lex

Citaat van: Kapitein Rob op 16/08/2014 | 18:17 uur
Uit het "100 miljoen minder bezuinigen" t.b.v. (m.i. zogenaamde) extra gevechtskracht blijkt het zoveelste gebrek aan waardering voor de militair. We werden gepakt (WUL), worden wederom gepakt (CAO) en zullen gepakt worden (AOW). En dat is nog maar een deel van operatie "naai het personeel zoveel je kunt".
Goed verwoord!