Medische afkeuring knie

Gestart door Lars0181, 14/01/2015 | 18:19 uur

Bobber

Citaat van: jandodo op 12/04/2015 | 21:37 uur
dan weet ik wel zeker dat ik nooit bij infanterie kom  ;D

Je kunt toch een jaar wat doen 'als burger' en dan opnieuw solliciteren? Ga een jaar reizen / sporten / werken / je knie herstellen.

jandodo

Citaat van: Ace1 op 12/04/2015 | 20:57 uur
+1
dan weet ik wel zeker dat ik nooit bij infanterie kom  ;D

Ace1

Citaat van: DvdW op 12/04/2015 | 19:49 uur
Als het niet "je ding" is moet je het gewoon niet doen. Laat die functie over voor iemand die zich wél voor de volle 100% er voor wil gaan en wiens "ding" het wel is

+1

DvdW

Als het niet "je ding" is moet je het gewoon niet doen. Laat die functie over voor iemand die zich wél voor de volle 100% er voor wil gaan en wiens "ding" het wel is
The beauty of grace is that it makes life not fair...

ת'תקווה בלב נועל, עם חזק לא נתקפל
כי לא נולד הבן זונה שיעצור את ישראל

jandodo

Citaat van: ZitStuk op 12/04/2015 | 15:50 uur
Lekker gemotiveerd!! Ook lekker ingelezen, eerst zien en meemaken. Jij komt er wel!! :sleep:

Besef je wel dat er ook heel goede (met dapperheidsonderscheidingen) mensen over het hek getrapt zijn omdat ze zgn "overtollig" waren en jij nu wel bij deze organisatie kan gaan werken! Lekker zo doen, maak je geen vrienden mee
ben zeker gemotiveerd en ja ik kom er ook wel ik zeg alleen dat het niet mijn ding is .. of mag dat niet ?

ZitStuk

Citaat van: jandodo op 12/04/2015 | 13:30 uur
Haha ja dat is zeker waar ik moet eerst zien een meemaken maar baal gewoon dat het in eerste instantie geen infanterie is dus in mij ogen vind ik artillerie een beetje saai maargoed ..

Lekker gemotiveerd!! Ook lekker ingelezen, eerst zien en meemaken. Jij komt er wel!! :sleep:

Besef je wel dat er ook heel goede (met dapperheidsonderscheidingen) mensen over het hek getrapt zijn omdat ze zgn "overtollig" waren en jij nu wel bij deze organisatie kan gaan werken! Lekker zo doen, maak je geen vrienden mee
De ogen van een vrouw horen te zijn als de voeten van een infanterist, Groot, Zwart en Vochtig

Ace1

Citaat van: jandodo op 12/04/2015 | 13:30 uur
Haha ja dat is zeker waar ik moet eerst zien een meemaken maar baal gewoon dat het in eerste instantie geen infanterie is dus in mij ogen vind ik artillerie een beetje saai maargoed ..

Je kan ook sollicteren als loadmaster van een C130 Hercules of CH47 Chinook.

Ace1

Citaat van: Huzaar1 op 12/04/2015 | 12:22 uur
Denigrerend doen over een fantastisch wapen waar je nog nooit een dag bij hebt gelopen is niet een goede manier om bij defensie te beginnen.

Ik zie juist een grote toekomst voor artillerie zeker als deze gaat worden uitgerust worden met lange afstandmunitie, dat is goedkoper dan luchtsteun.

jandodo

Citaat van: Huzaar1 op 12/04/2015 | 12:22 uur
Denigrerend doen over een fantastisch wapen waar je nog nooit een dag bij hebt gelopen is niet een goede manier om bij defensie te beginnen.

Haha ja dat is zeker waar ik moet eerst zien een meemaken maar baal gewoon dat het in eerste instantie geen infanterie is dus in mij ogen vind ik artillerie een beetje saai maargoed ..

DvdW

+1 Huzaar. Al ken ik het onderdeel 'artellerie' niet.....

The beauty of grace is that it makes life not fair...

ת'תקווה בלב נועל, עם חזק לא נתקפל
כי לא נולד הבן זונה שיעצור את ישראל

Huzaar1

Citaat van: jandodo op 11/04/2015 | 23:26 uur
ik snap je ook .

heb ook veva gedaan en 2 jaar stage gelopen bij luchtmobiel en gesolliciteerd op luchtmobiel krijg ik cluster 3 omdat ik soepele enkels heb ???
zelfs geen pantserinfanterie voor mij maar lekker saai artellerie :(

kan ik dan ook nog doorstromen naar painf ? of is dat onmogelijk

Denigrerend doen over een fantastisch wapen waar je nog nooit een dag bij hebt gelopen is niet een goede manier om bij defensie te beginnen.
"Going to war without France is like going deer hunting without your accordion" US secmindef - Jed Babbin"

jandodo

ik snap je ook .

heb ook veva gedaan en 2 jaar stage gelopen bij luchtmobiel en gesolliciteerd op luchtmobiel krijg ik cluster 3 omdat ik soepele enkels heb ???
zelfs geen pantserinfanterie voor mij maar lekker saai artellerie :(

kan ik dan ook nog doorstromen naar painf ? of is dat onmogelijk

MichelvH90

Niks mis mee om bij de painf te beginnen. je bent nog jong dus laat je lichaam dan, vooral je knieën, wennen aan de inspanning die ze moeten leveren. Indien je alles goed doorstaat zonder blessures zit doorstromen er heus wel in.

Bind je niet vast aan de luchtmobiel, vooral met je knie, je hebt er namelijk niks aan als je het toch probeert en iets forseerd waardoor een baan binnen defensie helemaal niet meer mogelijk is ;)

ik snap je frustratie!

Huzaar1

bespaar de tijd met die second opinion.
Foute knie is foute knie, het is namelijk een para club. En die gaan dat risico niet aan.
Gewoon painf doen en dan doorstromen.
"Going to war without France is like going deer hunting without your accordion" US secmindef - Jed Babbin"

Lars0181

Bedankt voor de reacties. Ik overweeg zo'n second opinion aan te vragen. Kan iemand mij vertellen of dat kans van slagen heeft of dat ze vaak bij hun eerste oordeel blijven? Niet geschoten is altijd mis dus ik wil het zeker gaan proberen