Pol: Moet de NAVO militair ingrijpen in Oekraïne?

Gestart door Admiral Halsey, 19/03/2022 | 19:20 uur

Vindt u dat de NAVO militair moet ingrijpen in Oekraïne?

Ja, deze gruwelijkheden in Oekraïne moeten stoppen om daar een grootschalige humanitaire catastrofe te voorkomen.
16 (28.6%)
Nee, de NAVO riskeert hiermee een veel grotere escalatie en zelfs de Derde Wereldoorlog.
40 (71.4%)

Totaal aantal stemmen: 55

Poll gesloten: 09/04/2022 | 22:17 uur

Huzaar1

Citaat van: jurrien visser (JuVi op Twitter) op 19/03/2022 | 19:54 uur
Ik denk dat ook niet zo'n vaart zal lopen, maar uitsluiten kan je het niet, zeker niet als er plots hele rake klappen worden uitgedeeld, dus is wat mij betreft is de vraag gerechtvaardigd.

Wegkijken kan niet meer. Probleem is dat we er nu niet klaar voor zijn.
"Going to war without France is like going deer hunting without your accordion" US secmindef - Jed Babbin"

Ros

Ik heb met twijfel nee gestemd. Misschien dat de NAVO een duidelijke waarschuwing af kan geven aan de Russen dat de vijandigheden moeten stoppen. Een directe staakt het vuren moet eisen ? Daarnaast alle sancties die nog open staan per direct invoeren. De Russen voor 100%  isoleren.

jurrien visser (JuVi op Twitter)

Citaat van: Huzaar1 op 19/03/2022 | 19:50 uur
Ik geloof helemaal niet in die 'direct kernoorlog' hypothese. Alsof hij meteen op de knop drukt als we daar een grens trekken.

Ik denk dat ook niet zo'n vaart zal lopen, maar uitsluiten kan je het niet, zeker niet als er plots hele rake klappen worden uitgedeeld, dus is wat mij betreft is de vraag gerechtvaardigd.

Huzaar1

Citaat van: jurrien visser (JuVi op Twitter) op 19/03/2022 | 19:26 uur
Ik heb nee gestemd, de vraag zou moeten zijn wij bereid om voor Oekraïne de Randstad te offeren en de Fransozen Parijs, en de VK Londen etc.

Als het antwoord massaal ja is, dan kunnen we per direct beginnen met een NFZ.

Ik geloof helemaal niet in die 'direct kernoorlog' hypothese. Alsof hij meteen op de knop drukt als we daar een grens trekken.
"Going to war without France is like going deer hunting without your accordion" US secmindef - Jed Babbin"

jurrien visser (JuVi op Twitter)

Citaat van: Admiral Halsey op 19/03/2022 | 19:20 uur
De situatie in Oekraïne wordt met de dag steeds nijpender.

Ik heb nee gestemd, de vraag zou moeten zijn wij bereid om voor Oekraïne de Randstad te offeren en de Fransozen Parijs, en de VK Londen etc.

Als het antwoord massaal ja is, dan kunnen we per direct beginnen met een NFZ.

Admiral Halsey

#1
De situatie in Oekraïne wordt met de dag steeds nijpender, Oekraïne wacht een grootschalige humanitaire catastrofe.