Citaat van: Parera op 10/05/2024 | 18:38 uurJa of gewoon het plan wat men had voor Schiphol in zee aanpassen zodat er ook een gemaakt kan worden en met 2 landingsbanen i.p.v. 4.
Zoiets als hieronder maar dan met een 2e landingsbaan
Citaat van: Huzaar1 op 10/05/2024 | 23:30 uurPunt is dat NLD dit niet bepaald, maar de NAVO. Zij wijzen een locatie aan op basis van uitwerkingen regional en tactical plan sessies.Een idee opperen ter versterking van de maritieme footprint van de Navo kan
Citaat van: Zander op 10/05/2024 | 22:38 uurMaak er een groot maritiem Nato steunpunt van. Inclusief airstrip voor MPA's en enkele roro steigers en sporen om grond materieel direct richting het oosten te vervoeren.
Dan heb je een groot project dat banen, know how, strategisch en economisch voordeel oplevert.
Citaat van: Parera op 08/05/2024 | 16:59 uurMarineschip Karel Doorman op weg naar Rode Zee gestrand door technische problemenDe eenheid is thans aangekomen op de rede van Port Said, in afwachting van het Southbound convoy.
DEN HAAG - De Zr.Ms. Karel Doorman is met technische problemen gestrand in de Middellandse Zee, op weg naar de Rode Zee. Het ministerie van Defensie bevestigt wat bronnen daarover melden aan De Telegraaf.
Citaat van: Zander op 10/05/2024 | 17:46 uurKan er geen beroep op NAVO subsidie worden gedaan om een nieuwe Maasvlakte te bouwen en volledig militair in te richten.
Compleet met airstrip en faciliteiten om grote oppervlakte eenheden en nucleair aangedreven schepen van bondgenoten te faciliteren.
Citaat van: Zander op 10/05/2024 | 17:46 uurKan er geen beroep op NAVO subsidie worden gedaan om een nieuwe Maasvlakte te bouwen en volledig militair in te richten.
Compleet met airstrip en faciliteiten om grote oppervlakte eenheden en nucleair aangedreven schepen van bondgenoten te faciliteren.
Page created in 0.023 seconds with 16 queries.