Gezocht: afbeeldingen m.b.t. Defensie

Gestart door -Peter-, 11/02/2003 | 12:08 uur

Mon3aan_OJKL

Everbody Wants To Be A Soldier..,,,!!!

Mon3aan_OJKL

Everbody Wants To Be A Soldier..,,,!!!

Mon3aan_OJKL

Everbody Wants To Be A Soldier..,,,!!!

Mon3aan_OJKL

Everbody Wants To Be A Soldier..,,,!!!

Mon3aan_OJKL

Everbody Wants To Be A Soldier..,,,!!!

Mon3aan_OJKL

Everbody Wants To Be A Soldier..,,,!!!

Mon3aan_OJKL

Everbody Wants To Be A Soldier..,,,!!!

Airpower

Citaat van: Mon3aan_OJKL op 21/02/2003 | 15:47 uur
Staan op elke site rechten  ???

En dat er copyright op een site stond wis ik niet ben niet zo'n computer held... ;D

Alles wat jij maakt/typt is beschermt en mag niet zo maar zonder toestemming of bronvermelding worden gekopieerd.
Flying isn't dangerous. Crashing is what's dangerous
Milaviapress.com

Mon3aan_OJKL

Staan op elke site rechten  ???

En dat er copyright op een site stond wis ik niet ben niet zo'n computer held... ;D
Everbody Wants To Be A Soldier..,,,!!!

Wout

Die doos breek je open, je jat de munitie eruit zolang het strikt noodzakelijk is en zodra tacnet vraagt waar zijn munitie is gebleven haal je nieuwe voor hem. Hoewel het niet te vergelijken is natuurlijk, copyright op plaatjes en eigendomsrechten van munitie tijdens een oorlog.

Caspar

Citaatmeot je zometeen in Irak zeggen munitie op ligt er een doos
??? ??? ??? ;D

Airpower

#7
Citaat van: Mon3aan_OJKL op 20/02/2003 | 18:20 uuren verder wat boeit het dat ze van TacNet zijn meot je zometeen in Irak zeggen munitie op ligt er een doos... Nee niet aankomen die is van TacNet... ::)

Copyright/rechten  ;)
Flying isn't dangerous. Crashing is what's dangerous
Milaviapress.com

Mon3aan_OJKL

Citaat van: The Master op 16/02/2003 | 21:04 uur
nee dan kan het niet, daar krijgen we ruzie mee ben ik bang  8)

Dan doe je het anders..:D ga je naar leusderheijden foto album.. ;D en VRAAG je of je een paar plaatjes mag en maak je ze in 60/60 formaat of welke dan ook.. :) zijn genoeg plaatjes te vinden.. :) en verder wat boeit het dat ze van TacNet zijn meot je zometeen in Irak zeggen munitie op ligt er een doos... Nee niet aankomen die is van TacNet... ::)
Everbody Wants To Be A Soldier..,,,!!!

-Peter-

nee dan kan het niet, daar krijgen we ruzie mee ben ik bang  8)
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Caspar

Denk niet dat we deze willen hebben, ze zijn van TacNet forum, dussssssssss.....................