Forum traag???

Gestart door Airpower, 08/01/2003 | 17:57 uur

Mon3aan_OJKL

Hij's bij mij echt zwaar sloom maar das alles.. heb niet zo'n dure, verslaafde comp.. en heb kabel van Casema,.. ds..tja... ;D
Everbody Wants To Be A Soldier..,,,!!!

John Prins

 :D Wat betreft de snelheid is het verschillend ,ik heb adsl 786kbs maar meestal gaat het redelijk snel zoals nu toevallig , maar heb ook weleens gehad dat het vreselijk traag ging , maar denk dat het ook aan de provider ligt en als toevallig iedereen tegelijk aan het internetten is e.d.
Ik denk dat het in het algemeen wel redelijk snel gaat.

    John ;)

-Jeroen-

De lokaties waar ik het over heb is ISDN met IE6 en de andere lokaties zijn ISDN NT4 met IE5.5 en 2000pro met IE6 analoog .
Deze laatste verbinding is wel iets trager maar nog niet zo dat het vervelend is. ;)
The civil war had ended, But  one man's battle with himself was just beginning

-Peter-

Het enige wat mij hier bij mezelf opvalt is dat het forum met IE5 een stuk trager is dan met IE6 maar dat kan ook aan het verschil liggen dat ik op het ene systeem met XP (+IE6) en op het andere 98 (+IE5) werk  8)
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

-Jeroen-

hoi hier dan ff een berichtje van jeroen, ben nou op verschillenden
lokatie's ingelogd geweest zowel via isdn als analoog en ik heb eigenlijk geen last van snelheidsproblemen

;)
The civil war had ended, But  one man's battle with himself was just beginning

Airpower

Ok sorry ik heb niets gezegd, dan ligt het aan mij :'(

wat wil je ook met chello

mischien een betere slogan voor ze > Chello leuk om mee te stoppen!
Flying isn't dangerous. Crashing is what's dangerous
Milaviapress.com

Caspar

Board is bij mij ook redelijk traag, kan aan het feit liggen dat Airpower en ik beide via Chello op de kabel zitten, maar dit betwijfel ik ;D. Hoor veel dat het Yabb board niet één van de snelste is.

-Peter-

#4
En daar kreeg ik de reactie dat het forum juist vrij snel was  8) Dus ik ben bang dat het aan jou ligt :'( Maar we wachten de reactie's van anderen gewoon ff af  :D
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

-Peter-

Ik heb het even aan de gebruikers van yabb.nl gevraagd, hou in de gaten wat hun als mening over de snelheid geven op:
http://www.yabb.nl/forum/index.php?board=9;action=display;threadid=41727

M.v.g
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

-Peter-

Ik heb er hier zelf geen last van, het vliegt er hier overheen.  ;D Misschien dat anderen hun mening over de snelheid kunnen geven, en plaats anders een 'poll' in de categorie "Geef uw mening" Dan kunnen anderen hun ervaring ook geven. Dan weet je gelijk of het aan jou ligt of aan de server van dit forum.

M.v.g.
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Airpower

#1
Ligt het nou aan mij of is dit forum ontzettend traag? De index pagina van defensieforum.nl is erg snel. Maar het forum laad ontzettend traag, ook de posts etc.
Flying isn't dangerous. Crashing is what's dangerous
Milaviapress.com