Avatars

Gestart door Caspar, 12/01/2003 | 22:58 uur

Caspar

#12
Citaat van: Mon3aan_OJKL op 21/02/2003 | 17:43 uur
Citaat van: The Master op 23/01/2003 | 14:54 uurDe rang die u bij bepaalde mensen onder hun naam ziet staan, zijn de rangen die corresponderen met een bepaalde functie binnen dit forum. Het gaat hier om de beheerders van dit forum. Als gewoon lid komt u niet in aanmerking voor deze rangen.  ::)


Ook geen andere  ???

Het gaat hier niet om rangen ofzo, belangrijker is het om bepaalde zaken te posten en meer van dat soort gein.
Krijg de indruk dat jij probeert zoveel mogelijk te posten hier, zonder echt zinnige dingen te zeggen.


Mon3aan_OJKL

Citaat van: The Master op 23/01/2003 | 14:54 uur
De rang die u bij bepaalde mensen onder hun naam ziet staan, zijn de rangen die corresponderen met een bepaalde functie binnen dit forum. Het gaat hier om de beheerders van dit forum. Als gewoon lid komt u niet in aanmerking voor deze rangen.  ::)



Ook geen andere  ???
Everbody Wants To Be A Soldier..,,,!!!

-Peter-

De rang die u bij bepaalde mensen onder hun naam ziet staan, zijn de rangen die corresponderen met een bepaalde functie binnen dit forum. Het gaat hier om de beheerders van dit forum. Als gewoon lid komt u niet in aanmerking voor deze rangen.  ::)

Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

a3k

Ik bedoel dus de rang naam zoals die nu bij jullie er onderstaat, luitenant, generaal. wat is daar het doel van en hoe moeten wij dat zien ?

-Peter-

Momenteel zijn wij hard bezig om goede avantars te vinden, zodra dit gelukt is zullen we deze weer plaatsen zodat u er weer gebruik van kunt maken!
Onze excuses voor het ongemak tot die tijd.
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Wout

Rang is niet meer mogelijk, tenzij je een plaatje van die rang op google vind ofzo. Dan kan je even naar je profiel gaan, de rest wijst zich vanzelf.

a3k

En hoe doe je dat dan?

Hoe krijg je een rang onder je naam?

Caspar

Ah zo, nee ik dacht dat er standaard avatars voor iedereen zouden zijn die aan de hand van het aantal geplaatste berichten zouden veranderen. Nee maar dan is het duidelijk. :D

-Peter-

Ik zal het binnenkort wel even in de groep gooien :d Maar ik vind wel dat een ieder in ieder geval de mogenlijk zou moeten hebben om zijn eigen rang als avantar te gebruiken. En daarnaast mogen mensen natuurlijk altijd een eigen avantar gebruiken. Maar het is niet zo dat je door een bepaald aantal berichten een bepaalde rang als avantar zou krijgen  8)
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Caspar

Rangen? Ah nee he, dan krijg je dus dat iedereen gaat posten om een zo hoog mogelijke rang te halen. Mijn idee is gewoon een avatar van één bepaalde afmeting waar iedereen zich aan moet houden. Zo'n avatar zegt ook meer over de persoon dan een standaard rang. Maar das mijn mening.

-Peter-

nou daar was een klein probleempje mee  :-\ mijn vriendelijke collega was zo gemakkelijk geweest om de rangen van een andere site te downloaden, zonder er rekening mee te houden dat hier copyright op zat  :-[ Dus ik heb hem een schop verkocht >:( en ben nou hard op zoek naar nieuwe rangen om te gebruiken. Tot dit tijd hebben we de avantars even uit gezet... We proberen dit zo snel mogenlijk weer voor elkaar te hebben!
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Caspar

Waar zijn de avatars gebleven? ???