Gezocht: IK 2-22 ZHKH

Gestart door mark2379, 03/11/2012 | 08:47 uur

guest1400

Citaat van: Diesel op 06/11/2012 | 12:09 uur
En inmiddels is de IK met daarin 'Care under Fire' ook niet meer helemaal actueel. De wijzingen zijn al bekend en moet je nu met pen op de IK erbij zetten,  want ze gaan nu geen nieuwe drukken, die komen pas in 2014  ;D

logisch, sinds dat nieuwe zhkh van start is gegaan zijn er al tientallen wijzigingen op geweest. Het is voor mij als pax niet meer bij te houden, dus heb ik besloten het voorlopig links te laten liggen en het weer op te pakken als het aantal wijzigingen een beetje gestabiliseerd is.

MasterChief1971

Mark, check je mail

Grtz.

tentara71
"Whosoever commands the sea, commands the trade; whosoever commands the trade of the world commands the riches of the world, and consequently the world itself"- Sir Walter Raleigh

MasterChief1971

Voor deze oplossing heb je intranet of iemand met intranettoegang nodig:
-Ga naar de site van de CLAS
-Ga naar de onerofficierspagina
-Ga naar Nuttige Links
-Ga neer Instructiekaarten
-Ga naar IK 2-22 en download hem
-Print je download of sla hem op (doet-ie ook automatisch in Downloads)

Dit is de 11e druk en de meest recente. Als er wijzigingen op horen te staan dan heb ik ze nog niet gehoord en dan blijft dit de geldige versie.
Zo niet, dan moeten ze hem terugtrekken óf eenieder vann de wijzigingen op de hoogte brengen óf, en dat is nóg makkelijker, de huidige PDF veranderen. Heeft niets met drukkosten te maken.
"Whosoever commands the sea, commands the trade; whosoever commands the trade of the world commands the riches of the world, and consequently the world itself"- Sir Walter Raleigh

mark2379

Maar heeft iemand dan iig de 11e druk (of hoger) voor mij? ;)

Diesel

En inmiddels is de IK met daarin 'Care under Fire' ook niet meer helemaal actueel. De wijzingen zijn al bekend en moet je nu met pen op de IK erbij zetten,  want ze gaan nu geen nieuwe drukken, die komen pas in 2014  ;D

Nikehercules

Citaat van: Laurens op 05/11/2012 | 20:24 uur
Heeft de nieuwe IK inmiddels al iets staan over 'care under fire'?

Jazeker, de nieuwe IK is flink gewijzigd en leek doorspekt met ''lessons learned''.

Laurens

Heeft de nieuwe IK inmiddels al iets staan over 'care under fire'?

Nikehercules

Citaat van: VK op 05/11/2012 | 18:09 uur
Ik heb het eigenlijk alleen als pdfje om eventueel te printen:

Deze versie is inmiddels alweer achterhaald.

VK

Ik heb het eigenlijk alleen als pdfje om eventueel te printen:
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-HSY7J3G8ALUG.pdf

Voor een origineel kan ik helaas niet helpen.

mark2379

Wie kan mij helpen aan 1 of 2 exemplaren van de nieuwste druk van de IK 2-22 ZHKH?

Verzendkosten enz. uiteraard vergoed.