Defenitief afgekeurd?

Gestart door Nielst, 22/04/2014 | 21:46 uur

Lex

Citaat van: Nielst op 22/04/2014 | 21:46 uur
Hallo,

Ik ben een aantal maanden terug definitief afgekeurd, maar ik kan het nog steeds niet naast me neerleggen omdat ik al van jongs af aan militair wil worden..
Ik ben afgekeurd omdat ik dwangneurose had toen ik tussen de 12 en 15 jaar was.
Mijn vraag is, Weet iemand of er nog een mogelijkheid is voor mij is om nogmaals een kans te krijgen, door misschien een medisch bewijs te leveren dat ik geen dwangneurose meer heb?
Als iemand anders andere suggesties of tips heb hoor ik het graag!

Mvg.

Niels.

In deze brochure staat omschreven hoe je tegen een beslissing in beroep kunt gaan en binnen welke termijn.

dudge

Citaat van: Nielst op 22/04/2014 | 21:46 uur
Hallo,

Ik ben een aantal maanden terug definitief afgekeurd, maar ik kan het nog steeds niet naast me neerleggen omdat ik al van jongs af aan militair wil worden..
Ik ben afgekeurd omdat ik dwangneurose had toen ik tussen de 12 en 15 jaar was.
Mijn vraag is, Weet iemand of er nog een mogelijkheid is voor mij is om nogmaals een kans te krijgen, door misschien een medisch bewijs te leveren dat ik geen dwangneurose meer heb?
Als iemand anders andere suggesties of tips heb hoor ik het graag!
Mvg.
Niels.

Niets zo veranderlijk als defensie, dus je kunt het proberen. Een toelichting op die definitieve afkeuring kun je vragen via het Amsterdam.

Als definitief definitief is, ja, dan heb je gewoon pech.
Dan kun je het nog proberen bij onze buren, als dat je trekt tenminste.

Nielst

Hallo,

Ik ben een aantal maanden terug definitief afgekeurd, maar ik kan het nog steeds niet naast me neerleggen omdat ik al van jongs af aan militair wil worden..
Ik ben afgekeurd omdat ik dwangneurose had toen ik tussen de 12 en 15 jaar was.
Mijn vraag is, Weet iemand of er nog een mogelijkheid is voor mij is om nogmaals een kans te krijgen, door misschien een medisch bewijs te leveren dat ik geen dwangneurose meer heb?
Als iemand anders andere suggesties of tips heb hoor ik het graag!

Mvg.

Niels.