Toiletten tijdens amo

Gestart door bertuss, 04/08/2014 | 21:26 uur

Zander

Hoe was het ook al weer:

Koning Keizer Admiraal.........................................
People are sheep

ZitStuk

Citaat van: Lynxian op 06/08/2014 | 14:56 uur
"VAN ONDEREEEEEEN!" *Splatsj*

Is dat niet gênant, als een collega je ziet poepen, of went dat snel?

Er zitten vetkezen tussen die het nog veel bonter maken dus we zijn onderhand al wel wat gewend.


Citaat van: Tanker op 06/08/2014 | 16:21 uur
Ik weet niet hoe jullie bij de infanterie schijten ;-)

vaak, veel en zo creatief mogelijk :P
De ogen van een vrouw horen te zijn als de voeten van een infanterist, Groot, Zwart en Vochtig

Jellington

Citaat van: SMI de Boer op 06/08/2014 | 16:48 uur
neejoh.. Ken jij iemand die helemaal niet poept? we doen het toch alemaal. Ze liggen ook te rukken op zaal

Daar word je ook niet al te vrolijk van lijkt mij. Lijkt me ook niet fijn om te doen trouwens, als iedereen om je heen mee kan genieten.


SMI de Boer

#7
Citaat van: Tanker op 06/08/2014 | 16:21 uur
Ik weet niet hoe jullie bij de infanterie schijten ;-)

Sjongejonge... Als je onder vuur ligt, gewoon in de CV90 en der zitten d'r minstens 6 mee te genieten

Afganistan hangt je poepstoel aan de YPR, 10 meter mee uit de buurt en op de wind, :) boek mee...

Citaat van: ZitStuk op 06/08/2014 | 11:29 uur
In nederlandse oefenterreinen staan vaak dixi's bij de bivakterreinen dus vaak is er wel ies voorhanden. Maar vaak genoeg ben je aan de wandel of in een actie waarbij je even geen dixi in de buurt hebt (of in buitenlandse oefenterreinen) en dan moet je met een schep en een pakje zakdoeken uit het rantsoen het bos in ja.

Vanwaar je vraag?

En in geval van de rees ben je al snel aan je noodverband toe.


Ben je op Bivak schijt je in een plastic zak in je tent.
Maar als het oorlog is staan overal stenen gebouwtjes. Op het riool aangesloten en daarin twee WC'tjes en een doucheruimte, met warm en koud stromend water.

Citaat van: Lynxian op 06/08/2014 | 14:56 uur
"VAN ONDEREEEEEEN!" *Splatsj*

Is dat niet gênant, als een collega je ziet poepen, of went dat snel?

neejoh.. Ken jij iemand die helemaal niet poept? we doen het toch alemaal. Ze liggen ook te rukken op zaal

Citaat van: Tanker op 06/08/2014 | 16:21 uur
Ik weet niet hoe jullie bij de infanterie schijten ;-)

We hadden een Yper chauffeur die vol had gestaan op zondag en nog effe gauw naast de ypr moest, uit ze overal, 3 seconden laterwas-tie leeg en klom weer terug in die YPR. wij tegen hem: je neemt wel die lucht mee, gozer. Dat werd alleen maar erger, had hij in z'n overal zitten bouten
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

Tanker

Citaat van: ZitStuk op 06/08/2014 | 12:11 uur
waar je het liefst zo hoog mogelijk in kan gaan zitten

Ik weet niet hoe jullie bij de infanterie schijten ;-)

Lynxian

Citaat van: ZitStuk op 06/08/2014 | 12:11 uur
waar je het liefst zo hoog mogelijk in kan gaan zitten
"VAN ONDEREEEEEEN!" *Splatsj*

Is dat niet gênant, als een collega je ziet poepen, of went dat snel?

ZitStuk

Citaat van: Tanker op 06/08/2014 | 12:06 uur
Heerlijk man, lekker in de open lucht... Tip: Zoek wel een stevige boom uit  :devil:



waar je het liefst zo hoog mogelijk in kan gaan zitten
De ogen van een vrouw horen te zijn als de voeten van een infanterist, Groot, Zwart en Vochtig

Tanker

Heerlijk man, lekker in de open lucht... Tip: Zoek wel een stevige boom uit  :devil:


ZitStuk

In nederlandse oefenterreinen staan vaak dixi's bij de bivakterreinen dus vaak is er wel ies voorhanden. Maar vaak genoeg ben je aan de wandel of in een actie waarbij je even geen dixi in de buurt hebt (of in buitenlandse oefenterreinen) en dan moet je met een schep en een pakje zakdoeken uit het rantsoen het bos in ja.

Vanwaar je vraag?
De ogen van een vrouw horen te zijn als de voeten van een infanterist, Groot, Zwart en Vochtig

bertuss

Misschien een rare vraag, maar wel iets waar ik nieuwschierig naar ben. Hoe zit het met de toiletten tijdens de amo. Ik bedoel soms hoor je mensen vertellen dat ze hun eigen wc moesten graven of dat ze gewoon de bosjes in gingen om te plassen. Is dat nu ook het geval, of staan er nu overal toiletten?