Heeft u een vraag?

Gestart door -Peter-, 08/01/2003 | 15:56 uur

Airpower

#28
Rustig mede forummers!  ;D

Iedereen die zijn leeftijd (geboorte datum)  heeft ingevuld in zijn/haar profiel,  staat automatisch in de Kalender  ;). Dus van "DISCRIMINATIE" is hier geen sprake! :P

Flying isn't dangerous. Crashing is what's dangerous
Milaviapress.com

Mourning

Ja, p'sies!!! Dit riekt naar DISCRIMINATIE!!!  :o  ;D ;D ;D

Regards,

Mourning 8)
"The only thing necessary for Evil to triumph is for good men to do nothing"- Edmund Burke
"War is the continuation of politics by all other means", Carl von Clausewitz, Vom Kriege/On War (1830).

kleine ellen

Precies wij zijn ook belangrijk !!!  ;D
Ik ben benoemd tot bescherm vrouwe van de TANKS :D :D !!!

Mourning

Inderdaad, ja. Damn! Had ik nog niet eens gezien :-[.
IK WIL OOK!!!  ;D ;D ;D

Regards,

Mourning 8)
"The only thing necessary for Evil to triumph is for good men to do nothing"- Edmund Burke
"War is the continuation of politics by all other means", Carl von Clausewitz, Vom Kriege/On War (1830).

kleine ellen

hoe kan je verjaardag op de Kalender zetten, je kan nml nergens op klikken om je toe te voegen!! Ikke ben nml 18 dec jarig en wil dr ook op  :'(
Ik ben benoemd tot bescherm vrouwe van de TANKS :D :D !!!

kleine ellen

Laat maar!! Ik snap het al!!  ;D :D
Ik ben benoemd tot bescherm vrouwe van de TANKS :D :D !!!

kleine ellen

Hoe moet ik me aanmelden bij de galerij, want ik wil er een foto in zetten!! maar via me eigen profielnaam en wachtwoord gaat dat niet!!! Moet ik daar een ander iets aanmaken, snap het niet! xxxx
Ik ben benoemd tot bescherm vrouwe van de TANKS :D :D !!!

StrikeFalcon

Ja, ik gebruik die knop dat zal ik niet meer doen.  ;D
Bedankt.

-Peter-

Dat komt omdat je dan waarschijnlijk net ingelogd bent, en vervolgens de <terug> knop van je internet-explorer gebruikt.

Als je gewoon het menu bovenaan de pagina gebruikt, mag deze waarschuwing in principe niet meer verschijnen  8)
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

StrikeFalcon

Als ik naar de index of naar de startpagina ga komt er af en toe "Waarschuwing: de pagina is verlopen" te staan. Wat kan ik hier tegen doen?  :-\

-Peter-

Voor een veteranenpas kunt u het beste kijken op 1 van de volgende adressen:

www.veteranen-online.nl
www.veteranen.nl
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

z1hijden

Citaat van: < Peter > op 08/01/2003 | 15:56 uur
Heeft u een vraag ???, stel deze dan hier. Wij zullen de vraag dan opnemen in deze categorie zodat we automatisch een overzicht krijgen van de reeds gestelde vragen  ;D
Kijk eerst wel even of je vraag er al tussen staat!

M.v.g.       ja,ikzou graag een formelier opgestuurd hebbenvoor een veteranenpas.
weet iemand waar ik terecht moet zijn.b.v.d.g

Caspar

Ik denk dat het opzich nog wel meevalt qua foto's in diverse topics, er zijn er een paar waar veel of gewoon een paar foto's in staan en meestal worden de titels daarvan aangepast in een term als: niet geschikt voor 56K gebruikers.

Sidewinder

Even terugkomen op foto's en webalbums.  Bij het doornemen van wat threads kwam ik bij verzamelingen. Ik kijken wie er nog wat nodig had of wat aan te bieden had. Kom ik bij een foto-album van de zeven terecht. Vond ik een beetje opdringerig, want ik wil geen plaatjes van de zeven, maar voor ik nee kon zeggen (ofwel kon doorklikken) had ik er alweer een stuk of zes op mijn harde schijf staan.

Achterliggende gedachte:
Soms zijn er bezoekers die via een telefoonlijn inbellen of een datamax hebben. Ongewild (en ongewenst) worden hier dus quota verbruikt. Misschien is het beter om plaatjes te weren uit de threads of eventueel aangeven waar wel plaatjes en waar geen plaatjes gebruikt (mogen) worden.

Signallers do not die ... they fade away

-Peter-

we hebben nog geen goede rangen en standen kunnen vinden van de landmacht, maar zijn hier nog naar op zoek. Hetzelfde verhaal geldt nog voor de rangen van de marechaussee. Onze excuses voor het ongemak tot die tijd...
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...