Tarten de Turken de NAVO?

Gestart door Zander, 23/02/2017 | 09:39 uur

Sparkplug

Turkije heeft goedkeuring gekregen voor de Patriot PAC-3 MSE variant. Kijken of het Congres daar ook positief over is.

http://dsca.mil/major-arms-sales/turkey-patriot-missile-system-and-related-support-and-equipment
A fighter without a gun . . . is like an airplane without a wing.

-- Brigadier General Robin Olds, USAF.

Zander

Hou het bij onderbouwde zaken/feiten en niet bij je eigen hersenscheten.
Die zorgen alleen voor gefrustreerde reacties van forumleden met inhoudelijke kennis.
People are sheep

Mourning

Citaat van: Jooop op 26/11/2018 | 18:17 uur
Ach ja, in de spiegel kijken zijn we niet zo goed in. Met veer in de kont lopen is natuurlijk gemakkelijker.

Iedereen is fout wij zijn de perfectie

Nee, wij zijn helemaal  niet perfect, maar de vergelijking die je maakte is wel ZO ONGELOOFLIJK ACHTERLIJK dat ik me afvraag waarom je dat zelf niet ziet of wilt zien...
"The only thing necessary for Evil to triumph is for good men to do nothing"- Edmund Burke
"War is the continuation of politics by all other means", Carl von Clausewitz, Vom Kriege/On War (1830).

Jooop

Ach ja, in de spiegel kijken zijn we niet zo goed in. Met veer in de kont lopen is natuurlijk gemakkelijker.

Iedereen is fout wij zijn de perfectie

Huzaar1

Citaat van: Jooop op 26/11/2018 | 15:35 uur
Absoluut fout natuurlijk.

Maar jah, hebben wij geen referendum gehad over telefoon afluisteren? Wie garandeert mij dat het niet gebeurt ondanks de referendum uitslag? Met de digitalisering worden we overal al wel op gevolgd.

Wat is dit slecht zeg.


Is dit de kwaliteit van defensieforum? En van erdogans speelgoed marketeers?

De tapwet en turkijes totale gebrek aan enig democratisch bestuur met oog op mensenrechten.

Jij weet ze wel te vinden. Dit is zo achterlijk
"Going to war without France is like going deer hunting without your accordion" US secmindef - Jed Babbin"

Oorlogsvis

Citaat van: A.J. op 26/11/2018 | 16:38 uur
Naar geen van beide.
ja oke....ik ga ook nooit naar moslim landen natuurlijk.

A.J.

Citaat van: Oorlogsvis op 26/11/2018 | 16:37 uur
Ja klopt...maar ik ga toch liever naar Turkije op vakantie dan naar Saudi Arabie, en jij ook neem ik aan.

Naar geen van beide.

Oorlogsvis

#298
Ja klopt...maar ik ga toch liever naar Turkije op vakantie dan naar Saudi Arabie, en jij ook neem ik aan.

Na de ontmaskering van Saudi Arabie hebben de VS & de hele wereld eigenlijk recht van spreken over
mensenrechten verloren...miljarden / geld gaan boven mensenrechten. Trump zijn reactie was schokkend :devil:

A.J.

#297
Edit ter verduidelijking:

Citaat van: Jooop op 26/11/2018 | 14:35 uur
Correct als je alleen naar mensenrechten in hun binnenland kijkt, maar kijk je naar alle schendingen ben ik er heilig van overtuigd dat de VS vele malen meer ellende op de wereld verschaft. Maar daar hebben we geen boodschap aan, toch?

Citaat van: Oorlogsvis op 26/11/2018 | 15:24 uur
Doet China dat ?...echt helemaal fout..haha..Maar laten we Saudi Arabie even niet vergeten...bij hun vergeleken is Turkije lief !


Citaat van: Jooop op 26/11/2018 | 15:35 uur
Absoluut fout natuurlijk.

Maar jah, hebben wij geen referendum gehad over telefoon afluisteren? Wie garandeert mij dat het niet gebeurt ondanks de referendum uitslag? Met de digitalisering worden we overal al wel op gevolgd.



De whataboutisms vliegen je weer om de oren hier... Manmanman...

DvdW

Citaat van: Jooop op 26/11/2018 | 15:35 uur
Absoluut fout natuurlijk.

Maar jah, hebben wij geen referendum gehad over telefoon afluisteren? Wie garandeert mij dat het niet gebeurt ondanks de referendum uitslag? Met de digitalisering worden we overal al wel op gevolgd.
Lol, wilde je deze discussie echt zo gaan voeren? NL referenda vergelijken met de misselijkmakende praktijken van Chinese en Turkse overheden die je bij het minste of geringste tegengeluid opsluiten, martelen of laten 'verdwijnen'? Ga jij anders met de nabestaanden van oppositieleden in gesprek en vertel ze maar dat wij het hier in NL ook niet gemakkelijk hebben... Laatst hebben we nog ternauwernood een referendum overleeft. Die lui daar moeten maar niet zo moeilijk doen Gewoon je snavel houden en in de pas lopen is beter voor je gezondheid....

Echt, je hebt jezelf bij deze gediskwalificeerd
The beauty of grace is that it makes life not fair...

ת'תקווה בלב נועל, עם חזק לא נתקפל
כי לא נולד הבן זונה שיעצור את ישראל

Jooop

Citaat van: Oorlogsvis op 26/11/2018 | 15:24 uur
Doet China dat ?...echt helemaal fout..haha..Maar laten we Saudi Arabie even niet vergeten...bij hun vergeleken is Turkije lief !

Absoluut fout natuurlijk.

Maar jah, hebben wij geen referendum gehad over telefoon afluisteren? Wie garandeert mij dat het niet gebeurt ondanks de referendum uitslag? Met de digitalisering worden we overal al wel op gevolgd.

Oorlogsvis

Citaat van: Sparkplug op 26/11/2018 | 14:41 uur
De VS is geen lieverdje, maar er zijn landen die het nog veel bonter maken dan zij. Landen die zich democratisch noemen, maar waar je als criticus niet vrij en veilig bent.

China dat al bezig is met hun sociaal krediet. Punten verliezen als je wat fout doet (ook als je kritiek uit) en punten verdienen als je klikt (eigenlijk NSB gedrag).
Doet China dat ?...echt helemaal fout..haha..Maar laten we Saudi Arabie even niet vergeten...bij hun vergeleken is Turkije lief !

Sparkplug

Citaat van: Jooop op 26/11/2018 | 14:35 uur
Correct als je alleen naar mensenrechten in hun binnenland kijkt, maar kijk je naar alle schendingen ben ik er heilig van overtuigd dat de VS vele malen meer ellende op de wereld verschaft. Maar daar hebben we geen boodschap aan, toch?

De VS is geen lieverdje, maar er zijn landen die het nog veel bonter maken dan zij. Landen die zich democratisch noemen, maar waar je als criticus niet vrij en veilig bent.

China dat al bezig is met hun sociaal krediet. Punten verliezen als je wat fout doet (ook als je kritiek uit) en punten verdienen als je klikt (eigenlijk NSB gedrag).
A fighter without a gun . . . is like an airplane without a wing.

-- Brigadier General Robin Olds, USAF.

Jooop

Citaat van: bergd op 26/11/2018 | 11:58 uur
China maar ook Turkije moeten nog hele grote stappen zetten op het gebied van mensenrechten, kritiek op de overheid bekoop je algauw met een enkeltje cel. Moet je de overheid aldaar voor belonen?

Correct als je alleen naar mensenrechten in hun binnenland kijkt, maar kijk je naar alle schendingen ben ik er heilig van overtuigd dat de VS vele malen meer ellende op de wereld verschaft. Maar daar hebben we geen boodschap aan, toch?

bergd

China maar ook Turkije moeten nog hele grote stappen zetten op het gebied van mensenrechten, kritiek op de overheid bekoop je algauw met een enkeltje cel. Moet je de overheid aldaar voor belonen?