Auteur Topic: Officier Cavalerie Verkenning  (gelezen 813 keer)

Jessuh34

• Net nieuw hier
  • *
Officier Cavalerie Verkenning
« Reactie #7 Gepost op: 02/01/2021 | 01:01 uur »
Dag Allen,

ik ben relatief nieuw op dit forum dus ik zal me even voorstellen. Ik ben Jesse, ik ben 17 jaar oud en ik ben momenteel bezig met mijn sollicitatietraject voor de functie Officier Cavalerie Verkenning.
Ik zie mezelf altijd als een gedreven persoon en ik houd heel erg van actief bezig zijn/sporten en leidinggeven. Verder wil ik graag een baan hebben waarbij ik het gevoel heb dat ik iets kan betekenen voor de maatschappij. Vandaar ook mijn keuze om te solliciteren bij de landmacht. Ik heb mijn psychologische keuring inmiddels gehad en heb deze positief afgerond. Ik heb over 1 a 2 maanden mijn fysieke keuring en mijn medische keuring.
Ik probeer mijzelf altijd zo goed mogelijk te informeren, zeker bij een belangrijke beslissing zoals de keuze om te solliciteren voor een baan bij defensie. Ik merk echter dat ik niet echt veel af weet van de dagelijkse taken en activiteiten die een Officier Cavalerie Verkenning heeft, op internet is er niet heel erg veel te vinden over dit onderwerp buiten de website van werkenbijdefensie. Ik vroeg me af of iemand van jullie mij iets meer informatie kan geven over de taken van een officier Cavalerie Verkenning.

Alvast bedankt!

Hallo Gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 6 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.