Landmachtdagen 2009

Gestart door Sgt.Hulka, 19/08/2008 | 00:32 uur

nonasherly

 ;)Ofcourse ben ik daar ook aanwezig

noorman

Haha - dat feestje gaat deze boomkikker niet vestoren :P
"Where no counsel is, the people fall, but in the multitude of counselors there is safety" - Proverbs 11 verse 14

-KMA -back as soon as possible-

Enforcer

Citaat van: noorman op 26/05/2009 | 21:22 uur
nou - als er plotseling salamanders opduiken dan weten we in ieder geval waar ze vandaan zijn gekomen ;)

Datzelfde geldt voor bepaalde kikkers....  ;)

noorman

nou - als er plotseling salamanders opduiken dan weten we in ieder geval waar ze vandaan zijn gekomen ;)
"Where no counsel is, the people fall, but in the multitude of counselors there is safety" - Proverbs 11 verse 14

-KMA -back as soon as possible-

Nikehercules

Citaat van: noorman op 26/05/2009 | 13:59 uur
tenminste - als er geen schorpioen onverwachts opduikt::)

Die kans lijkt mij zeer klein ;)

noorman

Heb ik goed nieuws  voor je - in het najaar wordt het doortrekken van de A4 hervat.

tenminste - als er geen schorpioen onverwachts opduikt::)

wat dat betreft sta ik ook met 2 benen op de grond en met m'n hoofd in de wolken ;D
"Where no counsel is, the people fall, but in the multitude of counselors there is safety" - Proverbs 11 verse 14

-KMA -back as soon as possible-

sgt Rob

Door dat geneuzel mis ik al 30 jaar een paar stukken A4 als ik es naar woensdrecht moet cq Roozendaal moest, Roosendaal voor de mekkeraars

Ben trouwens ook Christen, maar sta wel met twee benen in het leven (of daarboven)

noorman

Citaat van: Elzenga op 25/05/2009 | 21:04 uur
maar goed..de vele christenen onder deze "natuurvrienden" denken nog steeds dat de natuur voor de mens geschapen is en zij bepalen hoe dingen wel en niet horen...en niet de natuur zelf blijkbaar waar de mens ook onderdeel vanuit maakt...

Hier moet ik gewoon ff op reageren - zonder discussie over dat biotoopgeneuzel. Maar wat hebben christenen hier in hemelsnaam nu mee te maken Elzenga?? Waar haal je in vredesnaam vandaan dat 'de vele christenen' onder deze natuurfundamentalisten zijn? Ik moest wel ff lachen... :angel:...van verdriet :'(. 99% vd christenen zijn hele realistische mensen en echt géén pascifistische natuuridioten, oppassend om de mug en de zwam niet voor het hoofd te stoten. En ik kan het weten...
Die 'paar' linkse kerkgangers vormen echt niet het grosso modo...en zijn een piepkleine minderheid! Er lopen meer salamanders rond dan christenen die zo denken........................................
Yep, ik denk idd dat de natuur geschapen is - net zoals Elzenga zegt- en ik vind dit verplaatsen ook gewoon gestoord. Met Elzenga lijkt mij dat dit verplaatsen juist veel meer impact hebben.
Blijkbaar is dit oefenterrein geen belemmering geweest voor de salamander om zich hier te vestigen...toch?

Nou, dan - waar zeuren we over! Gewoon die krengen lekker laten zitten waar ze zitten.

en nu weer over naar de landmachtdagen... :D

IDD bennovan - theedrinken met de salamanders - zullen we daar het glas op heffen? :laugh:
"Where no counsel is, the people fall, but in the multitude of counselors there is safety" - Proverbs 11 verse 14

-KMA -back as soon as possible-

KapiteinRob

Citaat van: bennovan op 26/05/2009 | 10:08 uur
Correctie: hij staat sinds zeer kort wel online (klik).

Ik mis in het programma theedrinken met de door budgetoverschrijding niet meer te verhuizen salamandertjes die nu kampen met geluidsoverlast en andere aanvallen op hun persoonlijke leefmilieu....

skual

Citaat van: bennovan op 26/05/2009 | 10:08 uur
Citaat van: bennovan op 26/05/2009 | 09:44 uur
Citaat van: skual op 26/05/2009 | 09:42 uur
Is er nog ergens een overzicht te lezen van hetgeen er te zien / te doen is? Op Mindef staat niet veel.

Vorige jaren werd het programma/plattegrond van te voren al online gezet, maar ik het dit jaar inderdaad ook nog niet gevonden ???.

Correctie: hij staat sinds zeer kort wel online (klik).

thx

bennovan

Citaat van: bennovan op 26/05/2009 | 09:44 uur
Citaat van: skual op 26/05/2009 | 09:42 uur
Is er nog ergens een overzicht te lezen van hetgeen er te zien / te doen is? Op Mindef staat niet veel.

Vorige jaren werd het programma/plattegrond van te voren al online gezet, maar ik het dit jaar inderdaad ook nog niet gevonden ???.

Correctie: hij staat sinds zeer kort wel online (klik).

sgt Rob

Citaat van: bennovan op 26/05/2009 | 09:44 uur
Citaat van: skual op 26/05/2009 | 09:42 uur
Is er nog ergens een overzicht te lezen van hetgeen er te zien / te doen is? Op Mindef staat niet veel.

Vorige jaren werd het programma/plattegrond van te voren al online gezet, maar ik het dit jaar inderdaad ook nog niet gevonden ???.
neej, hehe... Tactische Info

bennovan

Citaat van: skual op 26/05/2009 | 09:42 uur
Is er nog ergens een overzicht te lezen van hetgeen er te zien / te doen is? Op Mindef staat niet veel.

Vorige jaren werd het programma/plattegrond van te voren al online gezet, maar ik het dit jaar inderdaad ook nog niet gevonden ???.

skual

Is er nog ergens een overzicht te lezen van hetgeen er te zien / te doen is? Op Mindef staat niet veel.

Lex

Dit topic gaat over de Landmachtdagen 2009. Voor discussies over biotopen etc. bent u hier aan het verkeerde adres.

Lex
Alg. Beheerder