Citaat van: Parera op 14/05/2024 | 18:39 uurJe kan er vanuit gaan dat Frankrijk (eventueel met Nederland samen) een vergelijkbaar bod doet voor Canada met de Orca klasse als basis.Idd denk ik ook
Citaat van: Harald op 14/05/2024 | 20:01 uurWaaauuuw badassss.. gaaf ding
Ik durf het bijna niet te zeggen... koope koope koope...
Citaat van: pz op 14/05/2024 | 19:30 uurRonkainen @ronkainen7k15 via X
BAE Systems showcases newest CV90120MkIV concept light tank at IDEB'24
Citaat van: Sparkplug op 14/05/2024 | 13:44 uurDe Mojave heeft een spanwijdte van 16 meter en de MQ-9B heeft een spanwijdte van 24 meter. Je zult op een schip met een recht vliegdek wel een veiligheidsmarge moeten hebben. En als ze zonder gebruik van vanghaak landen, dan zal de bring back payload ook niet groot zijn.
Citaat van: Ace1 op 14/05/2024 | 16:23 uurMisschien dat Charles de Gaulle ook geschikt is voor UAV's?
Citaat van: Sparkplug op 14/05/2024 | 16:11 uurDan moeten er wel technisch geschikte schepen zijn. De Mojave zou misschien nog kunnen, maar de spanwijdte van de MQ-9B is serieus breed (denk bijv. aan de vroegere S-2 Tracker van de MLD). Het gaat niet alleen om het opstijgen, maar ook om het landen. Beide moeten wel onder verschillende weersomstandigheden kunnen worden uitgevoerd. Als het vliegdek net zo breed is als je spanwijdte plus wat er allemaal geparkeerd staat, dan wordt het wel knijpen.
Page created in 0.041 seconds with 16 queries.