Ex Millitair, en nu?

Gestart door Vedat, 08/10/2011 | 14:18 uur

KapiteinRob

#9
Vedat,

Ik wil je verzoeken om op de gebruikelijke forumwijze (dus d.m.v. de citeerbutton) te citeren. Zoals je het nu doet is het onoverzichtelijk.

Bij voorbaat dank,

Rob
Forumbeheerder

Vedat

@ Yep, dat doen tankers

Ik zou iets bij een sportschool gaan doen, desnoods extreme sports en dat zelf opetten...

ZOU??

SMI de Boer

#7
Citaat van: Vedat op 19/10/2011 | 00:15 uur
@ wie ben je, wat ben je, wat is je doel en wat is je achtergrond ?

Okey jij hebt dus duidelijk in het Blauw rondgelopen:)

Yep, dat doen tankers

Ik zou iets bij een sportschool gaan doen, desnoods extreme sports en dat zelf opzetten...
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

Vedat

@ wie ben je, wat ben je, wat is je doel en wat is je achtergrond ?

Okey jij hebt dus duidelijk in het Blauw rondgelopen:)

Vedat

@ Ik vind dat je suggereert dat een ex-militair bijna niet aan een baan zou kunnen komen  daar  je schrijft "en toch aan een baan gekomen"

Nou als je 12 jaar lang op een schietbaan lekker met alle soorten wapens hebt geschoten, vertel mij dan maar welk bedrijf je graag in hun personeelsbestand wil hebben. Maar vertel wat doe jij heden daags. Ik heb deze vraag alleen uit interesse gesteld omdat we elkaar hierin een hand kunnen helpen als er een het moeilijk heeft. Of lees jij liever dat er weer een ex-militair zich ophangt???

Tanker

Citaat van: Vedat op 08/10/2011 | 14:18 uur
Hallo Allemaal

Ik ben benieuwd naar de werkzaam heden van de Ex militairen. Defensie verlaten en toch aan een baan gekomen of eigen onderneming begonnen?

wie ben je, wat ben je, wat is je doel en wat is je achtergrond ?

jurrien visser (JuVi op Twitter)

Citaat van: onderofficier op 08/10/2011 | 14:29 uur
Citaat van: Vedat op 08/10/2011 | 14:18 uur
Hallo Allemaal

Ik ben benieuwd naar de werkzaam heden van de Ex militairen. Defensie verlaten en toch aan een baan gekomen of eigen onderneming begonnen?

Ik vind dat je suggereert dat een ex-militair bijna niet aan een baan zou kunnen komen  daar  je schrijft "en toch aan een baan gekomen"



Over welke periode vraag je dit... in z'n algemeenheid of kijkend naar de omstandigheden in 2011?

onderofficier

Citaat van: Vedat op 08/10/2011 | 14:18 uur
Hallo Allemaal

Ik ben benieuwd naar de werkzaam heden van de Ex militairen. Defensie verlaten en toch aan een baan gekomen of eigen onderneming begonnen?

Ik vind dat je suggereert dat een ex-militair bijna niet aan een baan zou kunnen komen  daar  je schrijft "en toch aan een baan gekomen"

Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

Vedat

Hallo Allemaal

Ik ben benieuwd naar de werkzaam heden van de Ex militairen. Defensie verlaten en toch aan een baan gekomen of eigen onderneming begonnen?