Vragen over uw profiel?

Gestart door -Peter-, 11/01/2003 | 12:09 uur

Lex

Zie PM

Lex
Algeheel beheerder

5m@sh_1up

#17
edit:
-vraag beantwoord-

Sld-Tcws

42BLJ

Ros

#15
Citaat van: Sld-Tcws op 10/12/2007 | 21:17 uur
Vraagje,

Hoe kan je je profiel aanpassen?
Alvast Bedankt!

Ciao  ;)

Op het forum index pagina staan bovenaan de pagina een aantal iconen. Met het "gezichtje" is het mogelijk je profiel aan te passen.
Ben
Forumbeheerder

Sld-Tcws

Vraagje,

Hoe kan je je profiel aanpassen?
Alvast Bedankt!

Ciao  ;)
42BLJ

-Peter-

Dit klinkt als een probleem wat te maken heeft met de instellingen van uw internet Explorer.. mogelijk staat het beveiligingsniveau te hoog....

M.v.g.
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Matthi

Ik vind het zo irritant als ik net mijn profiel heb verandered dan logt hij weer uit :(

Buitenstaander?

Ik probeer al regelmatig mijn leeftijd er neer te zetten, vul mijn geboorde datum in, klik op oke, maar het is nooit te zien, achter mijn leeftijd blijft aldoor afwezig staan?
Als ik dan naar mijn profiel ga, zie ik weer allemaal nullen waar je je geboorte datum moet invullen :-\

tik ook altijd mijn wachtwoord in voordat ik iets verander en op oke klik

snappie niet ???

Airpower

Hoi Aibeethoven,

Deze moet ergens op het internet staan. Je zult dus je plaatje ergens moeten uploaden en dan de link in je profiel plaatsen.

Greetzz,

Koen
Flying isn't dangerous. Crashing is what's dangerous
Milaviapress.com

Aibeethoven

#9
Ik ben dan wel van een jongere generatie, maar ik ben eigenlijk niet zo goed met al die computer-s**t. Kan ik ook een plaatje dat op mijn computer staat gebruiken, of moet dat per se op internet staan (ivm. de url)?

Graag een antwoord.

Vriendelijke Groeten,

Aibeethoven ???
Once more unto the breach my fiends. Once more.

JoeMann

Hmmm daar heb je dan ook wel weer gelijk in ja ;)

-Peter-

Citaat
Wat is het nut om te zien wat het geslacht is of hoe oud iemand is?

Het nut hiervan is om te kunnen zien met wie je te maken hebt. Er zit natuurlijk verschil tussen de mening van iemand van 16 en iemand van bijvoorbeeld 56.  :)
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

JoeMann

Wat is het nut om te zien wat het geslacht is of hoe oud iemand is? Als iemand het niet wil invullen dan doet ie dat niet, daar kun je iemand niet tot verplichten lijkt mij

DvdW

Kun je de nieuwe (en ouwe) leden niet verplichten om te minste 2 vakjes in te vullen? Bij sommege leden zie ik alleen maar de gebruikersnaam en hoeveel berichtjes ze hebben gepost... ???
The beauty of grace is that it makes life not fair...

ת'תקווה בלב נועל, עם חזק לא נתקפל
כי לא נולד הבן זונה שיעצור את ישראל

Venz

Got it! Je had gelijk  :-[