Informatieavond

Gestart door absolute, 04/03/2015 | 11:12 uur

Bobber

IN WELKE REGIO'S ZIJN ER VACATURES?
10 Natresbataljon: Op dit moment zijn er geen vacatures voor de startfunctie Natres militair bij 10 Natresbataljon. We verwachten dat het medio 2015 weer mogelijk is om te solliciteren en je op te geven voor één van de (verplichte) voorlichtingen. U dient hiervoor deze site in de gaten te houden, wij werken niet met een wachtlijst of reservelijst.

20 Natresbataljon: Op dit moment zijn er voldoende sollicitanten voor de openstaande vacatures bij 20 Natresbataljon. Daarom worden er op het moment geen voorlichtingen gehouden in de regio's Amsterdam, Den Haag en Amersfoort. Het is niet bekend wanneer er weer voorlichtingen worden opengesteld. Houd hiervoor het kopje 'Infodagen' op deze site regelmatig in de gaten.

30 Natresbataljon: Op dit moment zijn er vacatures voor de startfunctie Natres militair bij de eenheden in Vlissingen (Zeeland) en Brunssum (Zuid Limburg). Ook zijn er vacatures voor leidinggevende functies voor belangstellenden met militaire ervaring.

LET OP: ALLEEN OPGEVEN VOOR EEN VOORLICHTING IN JOUW EIGEN REGIO!
Om te mogen solliciteren op de startfunctie Natres militair bij het bataljon in jouw regio, is het verplicht om een voorlichting van het bataljon uit jouw regio bij te wonen. Het heeft dus geen zin om je aan te melden voor een voorlichting bij een van de andere bataljons.

Bobber

Momenteel zijn er alleen voorlichtingen in de regio's waar nog mensen nodig zijn. Het heeft dus geen zin om naar een voorlichting in Limburg te  gaan als je in Friesland woont.

N. Kerkhof

Bij de voorlichting die ik in december bijwoonde waren ook mensen uit andere delen van het land... Volgens mij kun je overal de voorlichting volgen al zal de voorlichter wel zeggen dat hij alleen kan spreken voor het bataljon waarvan hij deel uitmaakt. Hij weet niets over ander bateljons wat plaatsen betreft...

Bobber

In de regio waarin je bij de natres wil gaan.

absolute

Hallo allemaal,

Ik ben zelf student en geinteresseerd in de Natres en wil dus graag een voorlichtingsavond bijwonen. Nu kun je alleen solliciteren als je naar de voorlichting gaat uit jouw regio. Aangezien ik op kamers woon en de helft van de week ergens anders ben vraag ik me af waar ik me dan moet inschrijven.

Groet Stef