Citaat van: Parera op 08/05/2024 | 19:16 uurToch heb ik liever dat de KD zolang als nodig tegen de kant gaat of desnoods terug naar huis keert als deze systemen niet werken of niet betrouwbaar zijn.
Je wilt daar niet liggen met die geweldige radars en niks kunnen doen tegen een inkomend doel.
Citaat van: Benji87 op 08/05/2024 | 19:26 uurDit beamen ze in het artikel ook maar stellen tegelijkertijd dat het repareren van een spoorlijn op land makkelijker gaat dan wanneer een brug wordt uitgeschakeld. En dat klopt ook wel. Russische spoortroepen hebben hier een specialisme van gemaakt.
Maar een belangrijkere strekking vind ik dat Rusland er dus klaarblijkelijk al in geslaagd om van hun logistieke afhankelijkheid van die brug af te komen. Blijkbaar vinden er dus al geen militaire transporten meer plaats over die brug. Belangrijkere is dan: waar liggen hun logistieke lijnen dan wel langs?
En vervolg vraag: liggen er langs het nieuwe spoor ook kwetsbare punten zoals bruggen ofzo?
Citaat van: Huzaar1 op 08/05/2024 | 18:57 uurGeneuzel, alsof de spoorlijn die door honderden kilometers bezet gebied loopt onkwetsbaar is. De Oekrainers infiltreren dagelijks, en je blaast met explosief formaat schoen al een paar meter spoorrails op.
Citaat van: Huzaar1 op 08/05/2024 | 18:59 uurLaten we het allemaal maar zien op voorbereiding op het echte werk. Die zandrebellen zijn ook weer niet zo gevaarlijk.
Citaat van: Lex op 08/05/2024 | 17:46 uurLevering nieuwe mijnenbestrijdingsvaartuigen vertraagd
Zie: https://marineschepen.nl/nieuws/Belgische-en-Nederlandse-mijnenbestrijdingsvaartuigen-8-maanden-vertraagd-080524.html
Page created in 0.029 seconds with 16 queries.