Afgekeurde vergoedingen dienstreis

Gestart door A.J., 19/06/2012 | 22:30 uur

A.J.

Citaat van: Marc66 op 16/07/2012 | 23:00 uur
Bijna een maand later, A.J? Probleem opgelost?


Om dit topic, na maar liefst twee jaar, even een enorme schop omhoog te geven, deze passage stond in de laatste Trivizier.



Kortom, gewoon recht op de lunch.




Marc66

Bijna een maand later, A.J? Probleem opgelost?

guest1400

Citaat van: A.J. op 22/06/2012 | 15:16 uur
Citaat van: guest1400 op 22/06/2012 | 15:05 uur
AJ, heeft jullie CC niet geprobeerd om een paar dozen met LUPA's te regelen? die met die johnma broodjes, appeltje en drinken erin.

Nogmaals, het gaat niet om mij of mijn CC.

Maar als antwoord op je vraag, nee.

lekker geregeld dan

Marc66

En, A.J, al iets wijzer vwb de vergoeding(en)?

A.J.

Citaat van: guest1400 op 22/06/2012 | 15:05 uur
AJ, heeft jullie CC niet geprobeerd om een paar dozen met LUPA's te regelen? die met die johnma broodjes, appeltje en drinken erin.

Nogmaals, het gaat niet om mij of mijn CC.

Maar als antwoord op je vraag, nee.

guest1400

AJ, heeft jullie CC niet geprobeerd om een paar dozen met LUPA's te regelen? die met die johnma broodjes, appeltje en drinken erin.

A.J.

#44
Citaat van: Marc66 op 22/06/2012 | 12:30 uur
A.J. waarom heb je dan de andere kant van de medaille niet belicht? In een pm geef je mij gelijk dat de andere kant ook belicht moet worden, maar uit je reactie maak ik nu op dat je dat nooit gedaan hebt noch van plan bent te doen. Nou ja, machts nichts  ;)

Dan moet je me even helpen, want ik weet bij god niet waar je het over hebt. Of ben je weer eens selectief aan het lezen geweest en heb je alleen de dingen eruit gepikt die wel in je straatje passen?

Edit: En doe dat maar middels PM.

En verder dit:

Citaat van: Kapitein Rob op 22/06/2012 | 12:46 uur
Ik vind het incorrect om over de inhoud van andermans PM uit de school te klappen!

KapiteinRob

Ik vind het incorrect om over de inhoud van andermans PM uit de school te klappen!

Marc66

A.J. waarom heb je dan de andere kant van de medaille niet belicht? In een pm geef je mij gelijk dat de andere kant ook belicht moet worden, maar uit je reactie maak ik nu op dat je dat nooit gedaan hebt noch van plan bent te doen. Nou ja, machts nichts  ;)

A.J.

Citaat van: Marc66 op 22/06/2012 | 12:01 uur
A.J, volgens mij heb ik je een pm gestuurd waarin ik schrijf dat er vaak een tweede kant aan een medaille zit.

Klopt, maar aangezien jij je persoonlijke mening boven de regelgeving stelt en die als norm neemt kan ik daar niet zoveel mee.

Citaat
Maar, machts nichts, ik ken de geschiedenis van het probleem verder niet. ik ben wel ietwat verbaasd, maar dat is de schuld van mijn onwetendheid in de materie. Echter, ik mag toch wel een mening hebben, toch?  :confused:

Een mening mag, echter wat jij vindt en hoe jij zoiets oplost is ondergeschikt aan de regelgeving. Daarbij ken ik de geschiedenis van het probleem wel.

KapiteinRob

Dus eerst post je dat er in deze KUL wordt verkondigd door A.J. en moi om nu je te beroepen op onwetendheid?

Marc66

A.J, volgens mij heb ik je een pm gestuurd waarin ik schrijf dat er vaak een tweede kant aan een medaille zit.

Maar, machts nichts, ik ken de geschiedenis van het probleem verder niet. ik ben wel ietwat verbaasd, maar dat is de schuld van mijn onwetendheid in de materie. Echter, ik mag toch wel een mening hebben, toch?  :confused:

A.J.

Citaat van: Marc66 op 22/06/2012 | 11:52 uur
Ik reageer op jou stuk. Je schrijft over het wel of juist niet op oefening zijn en daarmee over het wel of juist niet vergoed krijgen van eten etc. Daar heb ik op gereageerd. Je reactie vind ik top. Voor mij is dat de andere kant van de medaille. Helemaal top dus.

Het heeft alleen verdomd weinig met mijn verhaal te maken. Het verhaal van Rob is een aanvullende opmerking op het verhaal van Onderofficier.

Marc66

Ik reageer op jou stuk. Je schrijft over het wel of juist niet op oefening zijn en daarmee over het wel of juist niet vergoed krijgen van eten etc. Daar heb ik op gereageerd. Je reactie vind ik top. Voor mij is dat de andere kant van de medaille. Helemaal top dus.

KapiteinRob

Geen idee waar je op doelt en wat de topicvolgers met het nieuws dat je A.J. een PM hebt gestuurd aan moeten, maar de regelgeving in deze is n.m.m. duidelijk.