ARB / AMO 17-05-2021 School LMB te Harskamp

Gestart door Reservist J, 02/05/2021 | 17:47 uur

Jvv

Hoi!

Ik was wat informatie aan het zoeken over de ARB en toen kwam ik toevallig je bericht tegen. Ik ga ook de 17e beginnen aan de ARB te Harskamp. Ben je ook afgelopen vrijdag je kleding op wezen halen?

Ik zat net tussen mijn oude mailtjes te kijken en daar las ik dat we ons vaccinatie boekje mee moeten nemen. Was ik bijna vergeten dus dat geef ik als tip mee ;)

Liesje-Xx

Tips: Zorg ervoor dat je een beetje fit bent zodat je niet snel een blessure krijgt. En neem niet teveel eigen zooi mee, je moet alle spullen meenemen van defensie en je hebt de hele week je tenue aan dus extra eigen kleding is niet nodig. Voor de bivak zijn babydoekjes handig om je camouflage eraf te halen en een karabijnhaak om je helm aan te hangen. En neem wat te snacken mee voor savonds op de kamer.
Verder: laat het allemaal over je heen komen. Het zijn lange dagen, je gaat super veel leren en doen dus vergeet ook niet om ervan te genieten ;)

Reservist J

De 17de (16de 'sa vonds opkomen) ga ik beginnen aan de ARB aan de school luchtmobiel te harskamp.

Ik was benieuwd of mensen hier hun ervaringen willen delen dan wel tips willen geven. Het zou nog mooier zijn als hier ook mensen zijn die dan ook aan de ARB / AMO gaan beginnen, dan kunnen we alvast kennis maken!

Hoor graag van jullie! Alle info is welkom.