Ben je nieuw? Stel je hier voor!!!

Gestart door kleine ellen, 17/08/2004 | 18:27 uur

Harald

Een algemene reactie gericht aan het forum beheer van mij ( Harald, is mijn echte naam en niet anoniem) over de huidige situatie op DefensieForum;
Het disrespect, de aditute, waarmee nu in diverse topics gereageerd wordt heeft zoveel invloed op het gehele forum en voor mijn gevoel ook op de ledenzelf. Dat het mij nu weerhoudt om te reageren, nieuws te posten in topics, waarop opnieuw gereageerd kan gaan worden.
Alles wat er nu gepost wordt heeft een negatieve klank, van alles is niet goed.
En laat ik de koe maar bij de horens pakken en ... Ronald heeft binnen 1 dag er voor gezorgd dat DefensieForum, wat voor mij een plezierig, informatief medium is, heeft omgegooid naar iets wat het omgekeerde is/was. En ja, je kunt met sommige zaken niet eens zijn of anders denken, maar alles met respect... en dat mis ik bij/ in Ronalds reacties.

@Ronald
Ik vraag, verzoek Ronald om de eer aan jezelf te houden om ;
- alleen te lezen
- of kort en met respect te reageren
- of niet meer op dit forum te komen.

Hopelijk kan het weer terugkeren naar de situatie van 2 dagen terug en waarbij er op een goede en gewone manier met elkaar om gegaan worden.

A.J.

Citaat van: Ronald JH Elzenga op 20/03/2023 | 14:13 uur
Ik wist het...geen verrassing..je bent zo ontzettend zelfovertuigd en rechtlijnig dus zo ontzettend voorspelbaar. En je wist  via Twitter dat ik mogelijk zou terugkeren..na nog enig overleg met betrokkenen en mensen hier die ik vertrouw..gedaan. En je kunt hetzelfde trucje gaan uithalen als toen A.J...die dus slechts met woorden beleid wat hij in daden nalaat..maar dan heb je vooral jezelf en het Defensieforum ermee, Niet mij..laat staan mijn voor ons zelf kritische en waarschuwende boodschap en missie. Want..helaas..want krijg liever ongelijk gezien de desastreuze gevolgen voor land, regio en wereld..net als met Afghanistan en met Irak..waar ik indertijd hier ook zwart en belachelijk om werd gemaakt door onder andere jou..krijg ik ook nu weer rond conflict midden in ons Europa gelijk. Ik ken mijn vak..en hoe.

Dus mij heb je er niet mee...ga ik rustig weer elders nuttige zaken doen...noch 'de zaak' waar jij blijkbaar voor strijd en mensen met tegengeluid als ik monddood voor wilt maken..ook hier. Dus wees wijs en laat het rusten A.J...en doe gewoon waar je voor zegt te staan..onze democratie, rechtstaat en grondrechten..of heb ik dat verkeerd begrepen? En ja..ik heb bewijs voor wat ik stel. Ook wat jij indertijd deed richting mij..in vele pageprints..in mooi dossier nog bewaard. Maar nooit tegen je gebruikt want ben ik desondanks toch te barmhartig voor..en vond die strijd toen zonde van de toen zo kostbare tijd (want er stond iets ergs te gebeuren..zie nu Oekraine..waar ik toen al voor waarschuwde)..en nu dus ook. Wijs en rechtvaardig of koppig en dom..jouw keuze A.J..

Het is allemaal heel simpel, je gedraagt je en je mag blijven of je gedraagt je niet en ik flikker je er net zo hard weer af. Meer opties heb je niet en dat is idd lekker "rechtlijnig" Verder doe ik geen reet met die verkapte bedreigingen van je met je "pageprints" in je persoonlijke dossiertje, je doet er maar mee wat je niet laten kan. In het verlengde daarvan waarschuw ik je ook meteen dat het de laatste keer is geweest dat ik dit soort bedreigingen jegens welk forumlid dan ook voorbij zie komen, mocht ik je hier nog een keer mee schaken dan is het iig per direct afgelopen met je lidmaatschap hier. Maak er maar een screenhot van zou ik zeggen, dan vergeet je het niet.

En verder zal het me jeuken of je nou hoogsensitief, -begaafd of -bejaard bent, gezien je trackrecord op alle andere fora tot Twitter aan toe waar je afgeflikkerd bent moet je het probleem toch echt bij jezelf zoeken. Het zou me niet eens verbazen dat de artsen jou deze diagnose opgeplakt hebben omdat ze je helemaal zat waren, je zult daar ook wel tot in de hoogste regionen aan het zeiken zijn geweest... En dat je continu loopt te dreinen met het feit dat je HSP en weet ik het wat voor ongein hebt maakt dat je voor mij gewoon een narcist bent, simpel zat. Je hebt een diagnose gekregen die in je kraam te pas komt en je loopt die kaart aan de lopende band te trekken maar gelukkig ben ik daar totaal niet gevoelig voor en ga ik daar ook geen reet mee doen.

Je hebt het atm in slechts 19 posts alweer voorelkaar gekregen dat verschillende forumleden jou alweer helemaal zat zijn, een teken aan de wand zou ik zeggen.

Kortom, je gaat in de pas lopen en je mag blijven of je weigert normaal te doen en ik kegel je er net zo hard weer af, punt.

A.J. Forumbeheer

Ps. De arrogantie dat je het beheer hier wel even een "keus" geeft wat ze wel en niet mogen doen toont feilloos aan dat je in je compleet eigen wereldje leeft.

Zander

#1643
Els, aan zelfreflectie gedaan en nu nog steeds niet snappen dat men jou manier van het leveren van online bijdragen beu is. Je hebt zelf al neergeplempt dat je op meerdere fora/websites bent weggepest. Nu kom je terug zonder ook maar enige verandering in je houding of manier van bejegenen.
Het zal allemaal wel aan 98% van de bevolking liggen. Toch?
Ik ken nog een goede HSP therapeut, is dat misschien iets voor je?
People are sheep

HansWeinigKans

Hallo allen, en een gelukkig nieuw jaar! Ik ben net nieuw hier dus ik stel me even voor. Ik ben op het moment bezig met een masteropleiding en het defensiewezen heeft me altijd best wel getrokken. Ik overweeg sterk om na mijn studie te proberen om officier te worden, of naast mijn werk bij de natres te werken.

De reden dat ik me nu heb aangemeld is omdat ik wat vraagjes heb over de skispullen die Defensie gebruikt/heeft gebruikt. Waar op dit forum zou ik zo'n vraag het beste kunnen stellen?

Deborah_vhttn

#1641
Hallo, ik ben nieuw hier dus ik stel me even voor. Ik ben Deborah, 36 jaar en momenteel parttime werkzaam als tandartsassistente naast mijn deeltijdstudie tot fysiotherapeut. Ruim 20 jaar geleden al gesolliciteerd bij defensie en een aantal jaar daarna nog eens. Helaas toen afgekeurd op kracht tijdens het medisch onderzoek en toen gekozen voor een ander pad. Nog steeds spijt dat ik het toen niet heb doorgezet. Defensie blijft trekken en daarom er nu voor gekozen om te solliciteren bij de natres. Moet nog even wachten op de voorlichting, dus in de tussentijd al flink aan het trainen voor de keuring.

roerdompje

Hai! Ik heb onlangs mijn PO gedaan voor de NATRES en nu in afwachting van de rest van de keuringen. Ben erg benieuwd of er nog andere (vrouwelijke) reservisten zijn die gaan starten of al gestart zijn. Erg nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen! Ik ga dit naast mijn baan (eigen praktijk in de GGZ) doen en hoop deze kennis uiteindelijk ook te kunnen combineren binnen defensie. Nog tips hiervoor?

vlincent

Hallo Daniël! Welkom. Misschien is het handig om te weten hoe de rangen structuur er uit zit, welke taken de officier Vlieger heeft, wat je motivatie is. Misschien lees een paar boeken over het militaire leven. Het boek "Ik koos het wapen" van Peter van Uhm is interresant.

DS_2001

Hallo allemaal, ik ben nieuw op het forum. Mijn naam is Daniël, ik ben 18 jaar oud en zit in de examenklas havo. Ik wil graag als ik mijn havodiploma heb behaald 1-jarig VWO doen, om daarna bij defensie te gaan werken. Mijn doel is om vlieger te worden, en heb hier al een voorlichting van bijgewoond. Ik ben erg geïnteresseerd in (militaire) luchtvaart, mijn hobby's zijn o.a krachttraining, lezen en hardlopen. Als iemand tips voor het sollicitatietraject van de functie Officier Vlieger heeft hoor ik het graag.

Bij voorbaat dank!

Lex


FrankE

Hoi allen,
Ik ben Frank en ga morgenavond na 30 jaar de ARB in.
Heb in 1988 als dienstplichtige gediend.

Ace1


Huzaar1

"Going to war without France is like going deer hunting without your accordion" US secmindef - Jed Babbin"

A.J.


Sparkplug

A fighter without a gun . . . is like an airplane without a wing.

-- Brigadier General Robin Olds, USAF.

jurrien visser (JuVi op Twitter)