Bent u een fout tegengekomen op dit forum??

Gestart door -Peter-, 31/03/2003 | 15:51 uur

Lynxian

Goh, onder "accountinstellingen" hebben we tegenwoordig zelfs de optie voor 2 factor authentication!

StrataNL

Citaat van: Ace1 op 26/06/2023 | 18:20 uurDie witte kleur is wel wennen na dat grijs,
Met de nieuwe forumsoftware lijkt me dat dit ook wel te personaliseren is?
-Strata-
Je Maintiendrai! Blog: Krijgsmacht Next-Generation

Harald


Huzaar1

Wennen dit, maar fijn dat het weer werkt.
"Going to war without France is like going deer hunting without your accordion" US secmindef - Jed Babbin"

Harald

Citaat van: Lynxian op 26/06/2023 | 22:14 uurBij mij staan ze "goed" (lees: wat ik gewend ben). Helemaal bovenaan de pagina (mits ingelogd) staat de knop "Toon ongelezen".
Ja klopt, bij mij idem, maar in de oude versie had ik de nieuwe berichten onderaan staan en kon ik de kop gelijk lezen.

Lynxian

Citaat van: Harald op 26/06/2023 | 20:10 uurMoet alleen wennen aan dat de nieuwe berichten niet meer onderaan het hoofdmenu staat.
Of is dat in te stellen?
Bij mij staan ze "goed" (lees: wat ik gewend ben). Helemaal bovenaan de pagina (mits ingelogd) staat de knop "Toon ongelezen".

Lynxian

Zozo, iemand heeft een flinke upgrade knop ingemept!

Citaat van: Ace1 op 26/06/2023 | 18:20 uurDie witte kleur is wel wennen na dat grijs,
Ik vermoed dat het oude thema niet meer werkt op de veel nieuwere forum versie. Dus daar zal iemand nog wel een flinke kluif aan hebben.

En inderdaad: defensieforum.nl laat nu nog een foutmelding zien, maar ik vermoed dat degene die de upgrade doet daar momenteel wel naar aan het kijken is. (Is immers moeilijk te missen, als je de boel test.)

Harald

Moet alleen wennen aan dat de nieuwe berichten niet meer onderaan het hoofdmenu staat.
Of is dat in te stellen?

Ace1

Die witte kleur is wel wennen na dat grijs,

Ace1

Zijn de spelfouten nu opgelost en hebben jullie Peter nu kunnen bereiken?

Ace1

Citaat van: Parera op 26/06/2023 | 17:08 uurMet een omweg ben ik op de site gekomen, maar via de normale weg lukte het me niet : www.defensieforum.nl werkte niet, wel als ik er / forum/index.php achter plaatste.

Maar het is gelukt.

Dat probleem had ik ook maar kreeg van een van de andere leden de juiste link toegestuurd.

Parera

Citaat van: A.J. op 26/06/2023 | 09:59 uurNou, zo te zien allemaal goedgekomen dus.  ;D

Met een omweg ben ik op de site gekomen, maar via de normale weg lukte het me niet : www.defensieforum.nl werkte niet, wel als ik er / forum/index.php achter plaatste.

Maar het is gelukt.

StrataNL

Zowaar de zoekfunctie werkt ook weer.

Dank beheerders en moderatoren voor de inzet. Bravo Zulu!  :-*
-Strata-
Je Maintiendrai! Blog: Krijgsmacht Next-Generation

Harald

Top ..  :big-smile:

en de laatste berichten is dus nu een knop bovenaan op de hoofdpagina

Benji87

Citaat van: Harald op 26/06/2023 | 09:53 uurDit is net overgezet
Vanmorgen was het nog de "oude" versie

ik heb alleen nu geen lijst met de laatste nieuwe berichten

hopelijk zijn de bug opgelost  :big-smile:

Als je onderin op de HomePage bij statistieken kijkt kun je meest recente berichten aanklikken