Bent u een fout tegengekomen op dit forum??

Gestart door -Peter-, 31/03/2003 | 15:51 uur

A.J.

Nou, zo te zien allemaal goedgekomen dus.  ;D

Harald

Dit is net overgezet
Vanmorgen was het nog de "oude" versie

ik heb alleen nu geen lijst met de laatste nieuwe berichten

hopelijk zijn de bug opgelost  :big-smile:

Benji87

What is this?

Heeft DF even een overnacht een update gekregen?

Test test

Oekraïne

En de bug met vraagtekens is ook opgelost

Ace1

Citaat van: Lynxian op 22/06/2023 | 22:35 uur
Eh, ik denk dat hem irriteren eerder een tegenovergestelde reactie kan ontlokken. (Ik ken 'm niet, maar doorgaans gaan mensen met de hakken in het zand als ze worden lastiggevallen.) Beste is om dit bij de mensen te laten die hem kennen. Belangrijk is gewoon dat de intentie er is om te helpen zodat als er hulp nodig is, wij kunnen bijschakelen. Qua kennis en middelen lijkt het wel goed te zitten, het is meer even de contact vinden.


Dit ben ik met jou eens in het verleden wel een paar keer via de mail hier contact gehad met Peter en dat verliep prettig ik ben er zelf geen voorstander van om er met een gestrekt been in te gaan. Ik adviseer Lex en A.J. wel om naar een back-up of vervanging voor Peter te gaan uitkijken.  Dit kan naast de alternatieven die ik heb aangeven ook een ICT student in opleiding zijn.

Lynxian

Citaat van: Benji87 op 22/06/2023 | 19:57 uur
We kunnen ook Peter allemaal een bericht sturen. Op een geven moment moet die wel reageren. Doorverwijzing naar dit topic en dat ziet die wat er speelt. Want hij komt wel online om te checken zie ik.
Eh, ik denk dat hem irriteren eerder een tegenovergestelde reactie kan ontlokken. (Ik ken 'm niet, maar doorgaans gaan mensen met de hakken in het zand als ze worden lastiggevallen.) Beste is om dit bij de mensen te laten die hem kennen. Belangrijk is gewoon dat de intentie er is om te helpen zodat als er hulp nodig is, wij kunnen bijschakelen. Qua kennis en middelen lijkt het wel goed te zitten, het is meer even de contact vinden.

Benji87

We kunnen ook Peter allemaal een bericht sturen. Op een geven moment moet die wel reageren. Doorverwijzing naar dit topic en dat ziet die wat er speelt. Want hij komt wel online om te checken zie ik.

Ace1

Citaat van: A.J. op 22/06/2023 | 18:53 uur
Denk niet dat dat direct aan de orde is.

Eerder dat dit forum straks met touwtjes aan elkaar verbonden zit als er geen onderhoud en updates worden uitgevoerd.

A.J.

Citaat van: Lynxian op 22/06/2023 | 16:34 uur
Eh, betekent dit dat de site straks op kan houden te bestaan als de rekening niet meer wordt betaald?

Denk niet dat dat direct aan de orde is.

A.J.

Citaat van: StrataNL op 22/06/2023 | 16:33 uur
Volgens mij is dat ook niet het probleem. Je moet wel de rechten hebben om het zelf op te pakken. Als die er niet zijn wordt het lastig.

Exact dit dus. Ik wil en kan van alles doen maar als moderator heb je die rechten niet.

Lynxian

Citaat van: A.J. op 22/06/2023 | 13:23 uur
Geen idee....
Eh, betekent dit dat de site straks op kan houden te bestaan als de rekening niet meer wordt betaald?

StrataNL

Citaat van: Ace1 op 22/06/2023 | 14:12 uur
Zomaar een tip er zijn best wat ICT ers die met pensioen zijn  die dit als hobby willen bijhouden.

Verder heb je van die computerclubs waar mensen met de nodige kennis zitten en die ook webmaster capaciteit hebben.

Het is even out of the box denken.
Volgens mij is dat ook niet het probleem. Je moet wel de rechten hebben om het zelf op te pakken. Als die er niet zijn wordt het lastig.
-Strata-
Je Maintiendrai! Blog: Krijgsmacht Next-Generation

Ace1

Zomaar een tip er zijn best wat ICT ers die met pensioen zijn  die dit als hobby willen bijhouden.

Verder heb je van die computerclubs waar mensen met de nodige kennis zitten en die ook webmaster capaciteit hebben.

Het is even out of the box denken.

A.J.

Citaat van: Benji87 op 22/06/2023 | 13:20 uur
Met andere woorden: Peter heeft er de brui aan gegeven?  :neutral:

Geen idee....

Benji87

Met andere woorden: Peter heeft er de brui aan gegeven?  :neutral:

A.J.

Er wordt helaas niet gereageerd op vragen van Lex en ondergetekende...

A.J. Forumbeheer