Inhoud verkorte officiersopleiding ICT Manager

Gestart door West01234, 02/11/2019 | 19:22 uur

Ipkiss

Klinkt als de 1-jarige KMA opleiding, gevolgd door vaktechnische opleiding van een halfjaar.
De 1-jarige KMA opleiding bestaat eigenlijk uit 2 delen: het eerste halfjaar bestaat uit alle basics van het militaire vak en het leidinggeven te velde. In de tweede helft leer je de organisatie beter kennen, de wereld om ons heen en hoe Nederland en Defensie daar binnen opereren.
De vaktechnische opleiding VTO richt zich specifiek op je vakrichting, waarbij je kennismaakt met de systemen die je op je werkplek kunt gaan tegenkomen.
Huz-Huz1-Kpl-Kpl1-Knt-Tlnt-Elnt-Ritm-Maj

Lex

Het is een vrij nieuwe opleiding, waardoor schijnbaar [nog] geen informatie op de site van 'werken bij defensie' is terug te vinden.
Wellicht dat je gebruik moet maken van de mogelijkheden tot persoonlijk contact.
Zie: https://werkenbijdefensie.nl/contact
Veel succes!

West01234

Beste mensen,


Sinds kort ben ik afgestudeerd als HBO ICT'er.

Nu ben ik erg geïnteresseerd om als ICT'er bij de landmacht te gaan werken als ICT manager.
Hiervoor kan men een verkorte officiersopleiding volgen van 1,5 jaar. Echter kan ik weinig informatie vinden over
de inhoud van dit traject.

Weet iemand hoe dit traject er ongeveer uitziet en welke vakken er worden gegeven binnen deze opleiding?

Alvast bedankt voor de reactie!