Leider Hamas kondigt nieuwe zelfmoordaanslagen aan

Gestart door -Peter-, 13/12/2003 | 13:12 uur

-Jeroen-

#6
Ik zeg als je jezelf op wil blazen voor het  "goede doel ???" doe het dan ergens midden in de woestijn of zo maar niet in een restaurant of bus.

???Jeroen
The civil war had ended, But  one man's battle with himself was just beginning

D819

Wanner gaat Abdel Aziz Rantisi  skyhigh ?
Lijkt me wel een leuk gezicht.

Ik heb de Israeli's al eens ooit de raad gegeven om elke week de klok een uur te verzetten.
Die stomme Palestijnen trappen daar elke keer weer in..
Op weg naar de plek van de aanslag ploffen ze met zijn vieren de lucht in.. Sorry.. Zomertijd!  ;D ;D ;D ;D

DvdW

The beauty of grace is that it makes life not fair...

ת'תקווה בלב נועל, עם חזק לא נתקפל
כי לא נולד הבן זונה שיעצור את ישראל

oud_zijde

It is a corvette when you ask the Treasury for money, a frigate when it is launched, a destroyer when it enters service, a cruiser when it goes to war, but only a corvette if it gets sunk.

DvdW

#2
Haha zei ik toch:
http://www.defensieforum.nl/forum/index.php?board=55;action=display;threadid=3116
Die Palastijnen kun je niet vertrouwen als het om een wapenstilstand gaat...
The beauty of grace is that it makes life not fair...

ת'תקווה בלב נועל, עם חזק לא נתקפל
כי לא נולד הבן זונה שיעצור את ישראל

-Peter-

Leider Hamas kondigt nieuwe zelfmoordaanslagen aan 13-12-2003  


Een van de leiders van de Palestijnse terreurbeweging Hamas heeft vrijdag nieuwe zelfmoordaanslagen op Israëlische doelen aangekondigd.


Ten overstaan van enkele duizenden aanhangers verklaarde Abdel Aziz Rantisi in het vluchtelingenkamp Jebaliya in de Gazastrook dat de lichamen van commando's van Hamas diep in de zionistische entiteit zullen blijven ontploffen en deze op haar grondvesten zullen doen schudden. Het was de eerste keer sinds een mislukte aanslag door het Israëlische leger aanslag op Rantisi op 10 juni dat hij in het openbaar verscheen.

Het dreigement van Rantisi, een van de meest radicale topmannen van Hamas, dreigt een einde te maken aan enkele maanden van relatieve rust in Israël. De laatste aanslagen van Hamas dateren van 9 september, toen bij zelfmoordacties in Tel Aviv en Jeruzalem zestien mensen om het leven kwamen.

Rantisi deed zijn uitspraken op een bijeenkomst ter gelegenheid van de oprichting van Hamas precies zestien jaar geleden. Hij was met vijf anderen een van de grondleggers van de beweging.

Rantisi verwierp vrijdag ook het onlangs in Genève ondertekenende 'alternatieve vredesakkoord', dat voorziet in een Palestijnse staat op de Westoever en in de Gazastrook met Oost-Jeruzalem als hoofdstad, in ruil voor het afzien van het recht op terugkeer van vier miljoen Palestijnse vluchtelingen en hun nabestaanden. Het heilige land van Palestina zal nooit van de joden zijn, aldus Rantisi.


[Copyright 2003, Novum Nieuws / Associated Press]
[bron: www.nieuws.nl]
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...