Bent u een probleem tegengekomen in de tijdelijke layout?

Gestart door -Peter-, 21/01/2007 | 12:20 uur

-Peter-

@Cigarz: De activiteit toont de activiteit van de gebruiker op het forum in aanal berichten per dagen...

Voor alsnog is het de bedoeling om van de voorpagina een soort digitale krant te maken, maar deze ontwikkeling is nog bezig..
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Kpl1JV

de layout die er nu is, blijft die of verandert die nog??
Deze bevalt me wel.
Helemaal die voorpagina.
17 (NL) Mechbat GFPI SFOR5
44 (NL) Mechbat RIJWF SFOR9

Proud to be a veteran!!!!

-Peter-

Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Cigarz

Nog een vraagje: wat bepaalt de getoonde 'activiteit'?

Cigarz

Klopt het dat ik helemaal geen eigen afbeelding kan uploaden? Ik zie in de ForumProfielInformatie het knopje "je eigen foto/afbeelding", maar daar kan ik alleen maar kiezen uit het standaard rijtje. Of is dat tijdelijk?


-Peter-

De wie is waar knop komt weer terug, tot die tijd kan je onderaan het forum klikken op het aantal leden online...
De avatar is destijds gedownload vanaf een andere lokatie voor zover ik kan zien, dus dat zal even opnieuw gedaan moeten worden...
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

sgt Rob

Waar is uberhaupt mijn passantje gebleven? En de wie is waar knop kan ik ook niet meer vinden ;(

Iris

Ik had net mijn avater veranderd, maar ik had dezelfde als een ander, wilde ik 'm vervangen, kan ik geen link meer invoeren.

Is het uitgeschakeld dat je niet in de X tijd je avater kan veranderen?
-Peter-: als dit is uitgeschakeld, wil  je dan even mijn plaatje vervangen voor http://img249.imageshack.us/img249/4076/sgthartmanxi0.jpg ?

Gegroet,
Iris.
︻┳テ=一

This is my rifle. There are many like it but this one is mine!

Na 5 jaar lezen op defensieforum, eindelijk gesolliciteerd!

19-9-2011 gesolliciteerd voor matroos operationele dienst
20-9 contact gehad met werving en selectie
??-9 persoonlijke vragenlijst ingevul

-Peter-

excuses, was een verkeerd vinkje bij de instellingen...
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

KapiteinRob

Sommige avaters, waaronder die prachtig nostalgische van mij, nemen plotklaps veel meer ruimte in dan voorheen. How can?

-Peter-

Ik heb zojuist een notificatie van jou bericht ontvangen, en hierbij werkt bij mij de link gewoon..... Ik zal even navragen of er nog andere beheerders zijn die dit probleem ook ondervinden....
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Leo2

Weet je al wat Peter?

In de mailtjes blijft de link om te lezen zwart.

Gr. Ton
Voor sommige mensen is morgen altijd de drukste dag.

bart88

ik kan niet opt 'lees meer' bij nieuws berichten klikken ( en dus niet meer lezen:P)

-Peter-

Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...