Afghaanse parlementariërs ageren tegen Wilders

Gestart door -Peter-, 04/03/2008 | 11:50 uur

KapiteinRob

Citaat van: Ton de Zwart op 04/03/2008 | 14:34 uur
Hebben ze die dan?   

Er lopen ruim 300 parlementsleden en er is een president. Volgens mij allen gekozen en dus is er democratie...... ::)

Ton de Zwart

Citaat van: Enforcer op 04/03/2008 | 13:45 uur
....Ze maken gebruik van hun democratische vrijheden. ..

Hebben ze die dan?   Volgens mij trachten de colitietroepen juist wat democratie op te dringen, of niet soms?

KapiteinRob

Citaat van: Enforcer op 04/03/2008 | 13:45 uur
Dit is toch een goede ontwikkeling?! Ze maken gebruik van hun democratische vrijheden.

Het is maar hoe je het bekijkt: als je wijst op hun democratische rechten (wat op zich natuurlijk te prijzen is), is het natuurlijk te zot voor woorden dat dit democratisch recht wordt gebruikt om een onderdeel daarvan, namelijk de vrijheid van meningsuiting, te willen verbieden. Als er een beroep wordt gedaan op democratische vrijheden, moet wel het totale "pakket" geaccepteerd worden......

Enforcer

Dit is toch een goede ontwikkeling?! Ze maken gebruik van hun democratische vrijheden. Ze hadden ook het ambassadepersoneel uit de ambassade kunnen trekken en kunnen executeren, zoals ze in andere landen wel eens zouden willen doen. Bekijk het eens positief.

KapiteinRob

Mwa, ik denk dat het hooguit een steniging zal worden...... :P

Ton de Zwart

Citaat van: -Peter- op 04/03/2008 | 11:50 uur
De volksvertegenwoordigers willen dat president Hamid Karzai de Nederlandse en Deense ambassadeur in Afghanistan ontbiedt. 

Dan kunnen de betrokken ongelovigen tenminste gezamenlijk en ter plaatse opgehangen dan wel onthoofd worden zodat de parlementarische zieltjes alvast bij voorbaat genoegdoening vinden en de traditie gehandhaafd blijft....

-Peter-

KABUL - Ongeveer driehonderd Afghaanse parlementariërs hebben dinsdag buiten het parlementsgebouw in de Afghaanse hoofdstad Kabul gedemonstreerd tegen de verwachte film van Geert Wilders over de Koran en de in Deens media afgedrukte cartoons van de profeet Mohammed.

De volksvertegenwoordigers willen dat president Hamid Karzai de Nederlandse en Deense ambassadeur in Afghanistan ontbiedt. 

[bron: www.nu.nl]
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...