Lid van de maand!!

Gestart door -Peter-, 16/07/2003 | 11:43 uur

Wie verdient volgens u de titel lid van de maand Augustus??

Reineart
1 (5.9%)
Sanne
5 (29.4%)
Ton de Zwart
6 (35.3%)
Mourning
2 (11.8%)
Oud_zijde
3 (17.6%)

Totaal aantal stemmen: 0

-Peter-

#37
Vandaag 01-08 dus het topic gaat op slot :D Winaar van de maand augustus is geworden: Ton de Zwart...
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Saju

Als je zo die kerels ziet bekvechten en de ander stemt op zich zelf.

Stem ik wel op Sanne, die in mijn ogen nog steeds openlijke antwoorden geeft.

EN DAT IS TEVENS EEN GOEDE RAAD AAN EEN IEDER

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Saju

Nou Ton,

Als je goed leest staat er duidelijk dat je in het forum leden-cafetaria over van alles en nog wat kan hebben.

Dus waarom niet over vakantie.

:o :o :o

Ton de Zwart

Ja Sanne, heel vaak.  Ken Noorwegen tot in de verste uithoeken ook als caravanner. Maar het lijkt me geen onderwerp voor dit forum of je moet er schuttersputten willen gaan graven. Wil je iets toeristisch weten over dat land, kun je me mailen....

Sanne

Halleluja!

Ten eerste: echt schandalig maar ik ben hier al een maand of twee niet meer geweest. Wat dat betreft verdien ik het dus zeker niet om hier te winnen. Ik zal me binnenkort maar weer eens gaan verdiepen in alle posts en kijken of ik daar wat zinnigs op weet te zeggen.
Ten tweede: als mensen op me stemmen vanwege mijn foto, dan trek ik me bij deze terug uit de 'verkiezing'. Dit is geen kinderachtige vleeskeuring hoop ik en zo wel, dan hoop ik dat er hier een hoop PH's rondlopen anders zijn de mannen sowieso kansloos.
Ten derde: STEM OP MIJ!  ;D

Nou, ik ben er weer.
Zijn er hier trouwens nog mensen die al es in Noorwegen op vakantie zijn geweest (oefening telt niet)? Geweldig land, aanrader. Sorry, ik zal geen reclame meer maken. Tot gauw!

Groeten,
Sanne
Vruuuuger, toen de kratten bier nog van hout waren zodat je door moest zuipen om de kachel aan te houden.

Owl Lord

Citaat van: Caspar op 27/07/2003 | 18:15 uur
CitaatMisschien door haar foto?!

Zou je denken :o ;)

Nee!

Caspar

CitaatMisschien door haar foto?!

Zou je denken :o ;)

Owl Lord

Ik vraag me af waarom Sanne 21% heeft, straks wint ze nog! Misschien door haar foto?! Hehe!  ;)

Jeffrey

Teveel nadenken verhoogd de kans op beschadiging van de hersens ;)

Owl Lord

Citaat van: Jeffrey op 26/07/2003 | 19:24 uur
Er zijn mensen die denken dat ze denken,maar dat denken ze maar

Precies!  ;)

Jeffrey

#27
Wou effe mededelen dat ik niet op ANTI-AMERIKANEN stem 8)
Kan wel namen noemen maar voor ''respect'' van andere mensen doe ik dat maar niet,tenzij het echt moet ;)

Anti-Bush'n kan ik me nog voorstellen ::)

Owl Lord

Miss Augustus, oud_zijde!  ;)

oud_zijde

Citaat van: Ton de Zwart op 18/07/2003 | 18:40 uur
Plotselinge uitbarsting van een discussie over de Duitse inval in 1940. Heel interessant overigens, en ik wil daar best aan meedoen, want ik was er n.m.l. bij, maar ik vrees dat ik terecht gewezen ga worden door de beheerder vanwege een wel heel afwijkende "off-topic"......    
ok ok :)

ik houd erover op
It is a corvette when you ask the Treasury for money, a frigate when it is launched, a destroyer when it enters service, a cruiser when it goes to war, but only a corvette if it gets sunk.

Jeffrey

Wat een onzin dit,ik merk dat sommige  van jullie (noem geen namen) steeds vreemdere dingen gaat schrijven!!!!!!!!

D819

Citaat van: ruiz op 18/07/2003 | 19:28 uur
Trouwens Reinaert, je vertelde dat de marine in de jaren zeventig schepen controleerde in de eurogeul. Nou dat vind ik echt fantastisch!!

Ik vertelde alleen maar wat ik zelf heb meegemaakt.
Het was zonneklaar dat er met scherp geschoten zou worden, als die schepen niet op tijd verdwenen zouden zijn.
Maar dat haalt de krant niet hè ;)

Het punt is, dat een overmacht de vrede afdwingt, niet een stel padvinders met een katapult.

Daarom ben ik tegen vredesmissies.