Gezocht: liefhebbers

Gestart door -Peter-, 04/10/2003 | 20:48 uur

Virtual

Hmm ben nog wel erg nieuw hier.... maar mochten jullie nog steeds moderators nodig hebben, ben ik daar wel toe bereid...  :)

Zit zowat elke dag online, en beheer zelf me eigen forum...

Ik hoor het wel.... 8)

JoeMann

Ik zou wel willen helpen met "Verzamelingen" & "Landmacht"? Als je hulp kunt gebruiken dan stuur maar een PM.

RAnger87

ik ben wel geintresteert in de ''nederlandse uitzendingen'' onderwerpen. tijden zijn geen probleem zit vaak achter het defensieforum.

Big IE

Citaat van: -Peter- op 02/02/2004 | 19:21 uur
Mensen, er gaat niemand van de lijst, en er mogen zich altijd nieuwe mensen aanmelden ;D
Wij proberen alleen voor de verschillende beheerders-functie's van deze website de meest geschikte personen te vinden.

Momenteel zijn wij nog aan het kijken of er een mogelijkheid is om bij bepaalde categorieën naast een 'ervaren' sub-beheerder ook een 'wat minder ervaren' sub beheerder te plaatsen... (Let op de aanhalingstekens  ;))

Noteer mij maar. Ben 42 jaar, werk 24 jaar bij de KLu en weet wel wat er in het leven en in de KLu zo'n beetje 'te koop' is. Als er al een voorkeur ik, dan gaarne de KLu-rubriek. Zit elke avond wel een of meerdre uren achter de pc trouwens.

Goh, het lijkt wel een sollicitatiebrief  ;D

Elise

hey, kwil wel moderator zijn in het subforum Luchtmacht,
kben ook moderator op een ander forum, dus weet hoe het werkt, mocht je me nodig hebben, just ask ;)
The air up there in the clouds is very pure and fine, bracing and delicious. And why shouldn't it be? Its the same angels breath!

bagema

Dat lijkt me wel leuk!!

Maarhe als je nog een helpende hand nodig hebt voor deze forum...
Ik wil je graag helpen!

Groetjes Bram Agema
(bramagema@home.nl)

-Peter-

Het forum zal er over een paar jaar allicht nog zijn!

en vergeet niet:

Citaat
Momenteel zijn wij nog aan het kijken of er een mogelijkheid is om bij bepaalde categorieën naast een 'ervaren' sub-beheerder ook een 'wat minder ervaren' sub beheerder te plaatsen...

Mogelijk komt er terzijnertijd ook nog een apart forum voor aanstormend personeel voor defensie bij voldoende belangstelling...  ;D
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

StrikeFalcon

CitaatMet de beheerders hebben we reeds een aantal keer gesproken over de verschillende aanmeldingen. Hieruit is naar voren gekomen dat wij op dit moment de voorkeur geven aan mensen die of reeds werkzaam zijn (geweest) binnen defensie of mensen die behoren tot de Nationale Reserve. Tevens letten wij natuurlijk ook op de leeftijd van de verschillende personen.

Oke bedankt Peter  :). Ik snap het en geef jullie groot gelijk. Alhoewel ik het wel erg jammer vind maar ja misschien kan het over een paar jaar wel als ik (hopelijk) bij de Luchtmacht werkzaam ben als vlieger of met een ander functie en als het forum nog bestaat. Maar daar ga ik natuurlijk wel vanuit  ;).

kleine ellen

Ik beheer zowieso mijn eigen topicjes wel  :D :D :D
Ik ben benoemd tot bescherm vrouwe van de TANKS :D :D !!!

DvdW

keej dan... :-\ We zullen zien...
The beauty of grace is that it makes life not fair...

ת'תקווה בלב נועל, עם חזק לא נתקפל
כי לא נולד הבן זונה שיעצור את ישראל

-Peter-

Mensen, er gaat niemand van de lijst, en er mogen zich altijd nieuwe mensen aanmelden ;D
Wij proberen alleen voor de verschillende beheerders-functie's van deze website de meest geschikte personen te vinden.

Momenteel zijn wij nog aan het kijken of er een mogelijkheid is om bij bepaalde categorieën naast een 'ervaren' sub-beheerder ook een 'wat minder ervaren' sub beheerder te plaatsen... (Let op de aanhalingstekens  ;))
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

DvdW

#32
Kun jij mij wel van die lijst afhalen als burger en 16 jarige  :(:-\ :'(
The beauty of grace is that it makes life not fair...

ת'תקווה בלב נועל, עם חזק לא נתקפל
כי לא נולד הבן זונה שיעצור את ישראל

Chelliebellie

 :'( :'( :'( En ik? Ik ben net spuit 11 die ook modder geeft. Ik ben dus te laat met aanmelden en ik ben nog te nieuw. Ok...
:-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\


:-* :-* kan er nog wel af voor vandaag van mij

toedeledoki
knuf Chell

-Peter-

#30
Terecht dat je er om vraagt  ;D De afgelopen tijd is nogal een drukke tijd geweest hier binnen de beheerders van de website. Er zijn sinds het begin van de aanmeldingen al een aantal mensen aangenomen als beheerders van verschillende categorieën.

Met de beheerders hebben we reeds een aantal keer gesproken over de verschillende aanmeldingen. Hieruit is naar voren gekomen dat wij op dit moment de voorkeur geven aan mensen die of reeds werkzaam zijn (geweest) binnen defensie of mensen die behoren tot de Nationale Reserve. Tevens letten wij natuurlijk ook op de leeftijd van de verschillende personen.

Aangezien wij op dit moment nog geen inzicht hebben in de hoeveelheid werk die er het komende jaar bij gaat komen, houden ook de overige aanmeldingen in ons achterhoofd. Dit omdat er nog al wat uitbreidingen in de planning liggen voor de komende tijd.

Voor hen die zich opgegeven hebben als beheerder voor een bepaalde categorie, kan ik zeggen dat de functie sub-beheerder er in de huidige situatie er niet in zit. Maar we houden jullie in de gaten indien er meer mensen nodig zijn....

Ik hoop hiermee het e.e.a. wat duidelijker te hebben gemaakt.
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

StrikeFalcon

Sorry dat ik er nog een keer om vraag, maar wanneer krijgen we iets te horen of we mogen "toe treden" als beheerder?? Het is al een tijdje geleden dat er om gevraagd werd en toen werd er gezegd dat het zal gaan gebeuren rond januari met de invoering van het nieuwe layout, maar ik he nog niks te horen gekregen  :-\.

-Peter-

Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

raptor

he peter srry

Ik heb ook een neef die heet peter dus raakte in de war ik dacht dat hij een grapje maakte en zegt ook altijd meoilijke taal vandaar!

neemt u me niet kwalijk
grtz,

John

DvdW

Niet ongeduldig ;D ;D ik heb er gewoon zin in (als ik et word)
The beauty of grace is that it makes life not fair...

ת'תקווה בלב נועל, עם חזק לא נתקפל
כי לא נולד הבן זונה שיעצור את ישראל

-Peter-

hahahahaha  ;D een beetje ongeduldig merk ik  ;) De gesprekken zijn voor het grootste gedeelte al afgerond. Maar de invoering van de meeste nieuwe beheerders zal pas gaan gebeuren rond januari tegelijkertijd met de invoering van de nieuwe layout. Daarnaast willen wij tot die tijd ook anderen de kans geven zich op te geven, om een zo goed mogelijke keuze te kunnen maken...

Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

DvdW

Citaat van: -Peter- op 10/10/2003 | 16:36 uur
Geduld mensen, e.e.a zal eerst worden besproken met de beheerders...


Hoelang duurt dat gesprek wel niet?  ;) ;D ;D
The beauty of grace is that it makes life not fair...

ת'תקווה בלב נועל, עם חזק לא נתקפל
כי לא נולד הבן זונה שיעצור את ישראל

Maverick

hoe willen jullie checken of de opgegeven leden ook daadwerkelijk vaak online zijn?
*Security is having no border to far too defend, it takes an F-15K Strike Eagle*

Wout

Iedereen bedankt voor de aanmeldingen, we zullen ze bekijken. De voorkeur gaat natuurlijk uit naar leden welke regelmatig online zijn, al langer lid zijn en professionaliteit uitstralen. Iemand met 1000 berichtjes op zijn naam waarbij in 950 niet meer dan één zin staat, zal dan ook minder snel in aanmerking komen.

Verder: Don't call us, we call you! ;)

Jojo

Mocht u nog hulp nodig hebben zou ik hier best aan mee willen werken, ben niet zozeer op de hoogte over het reilen en zeilen van een beheerdersfunctie maar als ik iets kan betekenen voor  het KL forum of de galerij hoor ik 't graag ;)

grtn. Jojo ;D
"The man who makes no mistakes does not usually make anything"

calimero

eventueel wil k wel helpen bij de KL.
Impossible only takes some minutes longer.

DvdW

#19
Ik heb mijn wensen al gemailt :)
The beauty of grace is that it makes life not fair...

ת'תקווה בלב נועל, עם חזק לא נתקפל
כי לא נולד הבן זונה שיעצור את ישראל

kleine ellen

Weet je wat het is, ik wil het best, maar vind de verantwoordelijkheid dan een probleem. Wil niet graag dat iets in de soep loopt door mij!!  

Maar ik zorg er wel beetje voor dat het forum op zich netjes blijft, dat niet elke topic een chat wordt en er wel gericht op t onderwerp gereageerd wordt!!
En als ik tips en/of op- aanmerkingen heb mail ik je wel...
Ik ben benoemd tot bescherm vrouwe van de TANKS :D :D !!!

-Peter-

Maar we kunnen zeker nog wel wat aanmeldingen gebruiken, want we zijn op zoek naar ongeveer 10 mensen die verspreid over het forum willen assisteren..  ;D
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

DvdW

Is goed, neem de tijd  ;)
The beauty of grace is that it makes life not fair...

ת'תקווה בלב נועל, עם חזק לא נתקפל
כי לא נולד הבן זונה שיעצור את ישראל

-Peter-

Geduld mensen, e.e.a zal eerst worden besproken met de beheerders...
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

D819


DvdW

The beauty of grace is that it makes life not fair...

ת'תקווה בלב נועל, עם חזק לא נתקפל
כי לא נולד הבן זונה שיעצור את ישראל

Maverick

ik zou ook wel wat willen verrichten op de luchtmacht afdeling en defensienieuws. M
Mijn internet kennis is alleen niet van een erg hoog niveau.
*Security is having no border to far too defend, it takes an F-15K Strike Eagle*

JoeMann

#11
Ik wil wel helpen bij ''landmacht'' en bij ''Verzamelingen'', doe zelf het OJKL, en verzamel heel veel ;D.

DvdW

Ik wil graag assisteren bij "marine", "historie" of "geef je mening"
The beauty of grace is that it makes life not fair...

ת'תקווה בלב נועל, עם חזק לא נתקפל
כי לא נולד הבן זונה שיעצור את ישראל

D819

Ik wil Historie wel bijhouden.
Heeft mijn bijzondere interesse.

Wil ook wel assisteren bij Marine.

Groeten, Reinaert

-Peter-

In principe moeten de tijden geen probleem geven, daar het de bedoeling is dat 3 verschillende personen 1 categorie gaan beheren. Op die manier is het de bedoeling dat minimaal 1 van de 3 personen eens per dag aanwezig is. Daarnaast zijn er ook altijd nog de algemene beheerders die het gehele forum in de gaten houden...

Dus de inzet is afhankelijk van de tijd die de persoon in kwestie vrij kan maken...  ;D
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

BENNEKES

met internet mogelijkheden bedoel ik die op de kazerne. ;D
wat kost een blauwe ferrari

BENNEKES

hoe zit het met tijden??? ben zelf militair en we hebben nog geen internet mogelijkheden. ik kan dus niet dag en nacht achter de monitor zitten :)
wat kost een blauwe ferrari

DvdW

#5
Oowk een leeftijd aan gebonden? Anders wil ik het wel proberen(Ben 16 jaar)
The beauty of grace is that it makes life not fair...

ת'תקווה בלב נועל, עם חזק לא נתקפל
כי לא נולד הבן זונה שיעצור את ישראל

-Peter-

Er is geen kennis van html of wat dan ook nodig. De betreffende personen krijgen alleen in de bepaalde categorie meer mogelijkheden, waaronder het aanpassen en verwijderen van berichten. Zij gaan dus binnen hun categorie het geheel in de gaten houden en in goede banen leiden....
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

DvdW

#3
Wat is precies de bedoeling, hoeveel tijd gaat et kosten, moet je veel afweten van b.v. HTML ?
The beauty of grace is that it makes life not fair...

ת'תקווה בלב נועל, עם חזק לא נתקפל
כי לא נולד הבן זונה שיעצור את ישראל

-Peter-

Nog geen liefhebbers??  ;D
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

-Peter-

Geachte leden,

Zoals een ieder reeds wel heeft kunnen merken gaat het de goede kant op met het defensieforum  ;D
Het wordt steeds drukker, en ook steeds gezelliger op het forum. Toch brengt dit ook extra werkzaamheden met zich mee.  ::)

Gezien dit feit willen wij inventariseren of er liefhebbers zijn onder onze leden om ons te helpen met het beheren van dit forum. Het gaat hierbij met name om het beheren van de verschillende categorieen van het forum.

De bedoeling is dat er voor elke categorie een aantal mensen komen die deze gaan beheren. Het gaat hier om het in de gaten houden van de geplaatste berichten en het plaatsen van nieuws m.b.t. de categorie. Gezien de aard van deze website, en het feit dat het een non-profit website is, is dit alles op basis van vrijwilligheid  ;D

Overkoepelend zijn er altijd nog de algemene beheerders die het hele forum zo goed mogelijk begeleiden en in de gaten houden.

Mocht u interesse hebben om zich bij ons team te voegen als één van de beheerders van deze website dan vernemen wij dit graag via dit bericht, of via email (webmaster@defensieforum.nl) Laat in dat geval gelijk even weten voor welke categorie u graag in aanmerking wilt komen. ;D
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...