Radio uitzendingen

Gestart door -Peter-, 10/01/2004 | 19:59 uur

Chelliebellie

Adam Curry brengt morgenmiddag, 16 februari, een bezoekje aan kamp Al Khidr. Hij wou even een kijkje nemen daar om te zien hoe het daar is aangezien hij op camp Smitty verblijft. Dus ik ben heel erg benieuwd natuurlijk.

Jullie horen wel hoe het is geweest..

doeg doeg
knuf Chell

Chelliebellie

Citaat van: Bert op 14/02/2004 | 19:19 uur
Je stijgt met stip.

Ja dat wel. Ben de alarmschijf  ;D
knuf Chell

Chelliebellie

Citaat van: Marvin op 14/02/2004 | 18:25 uur
je wordt beroemd, meid....!  8)  ;D

Hahaha valt wel mee toch ;)
knuf Chell

Bert


Marvin

#23
je wordt beroemd, meid....!  8)  ;D
confused...? so am i....

Chelliebellie

Ik sta wel op de WEBLOG van Curry....Hoe dat kan weet ik niet maar er wordt over mij iets verteld...geen idee verder...

wel een eer dat gewoon mijn naam erbij staat. ahhahahhahahahahhahahaha
knuf Chell

Chelliebellie

Citaat van: Bert op 10/02/2004 | 20:32 uur
Als je op Chelliebellie haar naam klikt krijg je dit

De komende week zullen er op Radio 1 diverse uitzendingen zijn, waar gesproken wordt over het uitzenden van Nederlandse militairen naar oorlogsgebied.
I.v.m. deze thema-week op Radio 1 is er een aantal weken terug een dossier gestart op het defensieforum. De uitslag van dit dossier zal op zondag 11 januari bekend gemaakt worden op de website. Tevens zal deze uitslag a.s. woensdag van 11:00 - 12:00 uur besproken worden in de uitzending op Radio 1.

http://www.defensieforum.nl/index.php?board=44;action=display;threadid=3332

Beetje vreemd maar wel lekker!!


Hoe kan dat dan Bert? Dus als je op mijn naam klikt??? Huh? Vreemd zeg....Misschien wordt ik "gebruikt" door curry om het te promoten ofzo...hahahhaahah
knuf Chell

Jeffrey

Adam curry is toch die persoon die alleen maar gouwe ouwe nummers draait?

Bert

Als je op Chelliebellie haar naam klikt krijg je dit

De komende week zullen er op Radio 1 diverse uitzendingen zijn, waar gesproken wordt over het uitzenden van Nederlandse militairen naar oorlogsgebied.
I.v.m. deze thema-week op Radio 1 is er een aantal weken terug een dossier gestart op het defensieforum. De uitslag van dit dossier zal op zondag 11 januari bekend gemaakt worden op de website. Tevens zal deze uitslag a.s. woensdag van 11:00 - 12:00 uur besproken worden in de uitzending op Radio 1.

http://www.defensieforum.nl/index.php?board=44;action=display;threadid=3332

Beetje vreemd maar wel lekker!!

2ring

Mmm... Voor wie twijfels had of "curry" echt curry was: http://www.blognewsnetwork.com/members/0000003

Dit is de persoonlijke pagina van Adam Curry zelf waar je via radioveronica.nl vanzelf op terecht komt.

En kijk dan halverwege de pagina bij Chellibellie. Toeval? Of is "curry" echt curry...

gr. 2ring

Chelliebellie

Adam Curry tussen 16 en 20 februari in Irak. Smorgens te beluisteren tussen 6.00 en 9.00 uur op radio veronica.

Waarom ik dit eigenlijk meldt weet ik niet. Staat nu ook op de nldetiraksite dussssssssssss

toedeledoki all
knuf Chell

Chelliebellie

jeetje waar gaat dit over zeg. Of het nou wel of niet the real curry is. What ever..Als ik aan Curry denk heb ik nog steeds een bepaald beeld voor me van toen hij in zijn eigen soap in de badkamer achter Patries stond....Moest er toen wel ontzettend om lachen. Vooral om al het commentaar wat er op geleverd werd achteraf. Is toch niks mis mee, met zo'n ehhhh wormvormig aanhangsel?

maar ehhhh curry of wie je ook bent, hoe zou jij kunnen bewijzen dat je het echt bent? Vertel eens aan mij want daar ben ik wel nieuwsgierig naar nu hoor...

:-*
knuf Chell

van vreede junior

Citaat van: curry op 03/02/2004 | 15:16 uur
geloof je me nu vrede nu niet meer leleijk doen he friendly greetings from me adam :D :D

jonguh jij zit me gewoon te dissen jij..............of niet?!? tja... je zult t toch niet kunnen bewijzen.. :o

curry

geloof je me nu vrede nu niet meer leleijk doen he friendly greetings from me adam :D :D

van vreede junior

Citaat van: van vreede junior op 03/02/2004 | 11:54 uur
Citaat van: Dennis op 03/02/2004 | 11:49 uur
Wil je nou es rustig aan doen, je begrijpt me best...

K

ik hoor zojuist dat het okay gegeven is...