Reclame-banner World Weapon zichtbaar?

Gestart door -Peter-, 25/01/2005 | 17:16 uur

-Peter-

Ja ik heb een klein foutje gevonden, maar ik hoorde ook van mensen dat de banner met netscape niet zichtbaar zou zijn  ??? Iemand toevallig netscape op zijn computer staan?
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

oud_zijde

nu doet hij het weer gewoon normaal
It is a corvette when you ask the Treasury for money, a frigate when it is launched, a destroyer when it enters service, a cruiser when it goes to war, but only a corvette if it gets sunk.

CPrime

heb zelfs al een abbonement aangevraagd.  ;D

-Peter-

Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

oud_zijde

It is a corvette when you ask the Treasury for money, a frigate when it is launched, a destroyer when it enters service, a cruiser when it goes to war, but only a corvette if it gets sunk.

Sharona

#2
Ik zie ook geen banners bovenaan, maar ik denk dat dat komt door mijn firewall :)

* ik zie een leeg wit vak

-Peter-

Ik krijg zojuist een emailtje van een sponsor, die zegt dat de world weapon banner bovenaan de pagina niet zichtbaar is...
Zijn er meer mensen die dit probleem hebben  ??? want ik zie ze prima...
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...