Nieuw forum en website!!!

Gestart door -Peter-, 10/08/2005 | 12:33 uur

-Peter-

Werkt nu in ieder geval wel weer, stond e.e.a fout :D
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

-Peter-

test bijlage

[verwijderd door de admin]
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

-Peter-

Citaat van: Dirites op 11/08/2005 | 20:18 uur
Het lukt mij nog niet op foto's te uploaden in berichten

Zal ik ook even naar kijken :D
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Dirites

Citaat van: Lenoir op 11/08/2005 | 20:28 uur
Citaat van: Dirites op 11/08/2005 | 20:18 uur
Het lukt mij nog niet op foto's te uploaden in berichten

Even een testje:

Het werkt wel.....

......

uploaden via mijn pc, niet een link van het internet

KapiteinRob

Citaat van: Dirites op 11/08/2005 | 20:18 uur
Het lukt mij nog niet op foto's te uploaden in berichten

Even een testje:

Het werkt wel.....

Dirites

Het lukt mij nog niet op foto's te uploaden in berichten

-Peter-

Die afbeeldingen komen uit de oude galerij, op dit moment zijn wij bezig deze afbeeldingen over te zetten naar de nieuwe galerij, zodat deze weer toegankelijk zijn.
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

HM

ziet er goed uit, vind het stukje waar staat welk forum onderwerp het laatst is geupdate ook handig.
Maar die afbeelding rechts op de frontpage... waar komen die weg, of waar kan ik al deze afbeeldingen zien?
Alleen berusting kan ons verslaan

Dirites

Het ziet er nu super goed uit! goed werk ! ;D

-Peter-

We kunnen helaas niet alles hebben  ;)
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Hermans

Het geheel ziet er goed uit, strak en met weinig franje.
Jammer van al die bijnamen zoals "Palesteinsmeisje"....gewoon je naam!  :D
Wim Hermans

rocco2000

vrijwillig, niet vrijblijvend

Mourning

Ziet er strak en duidelijk uit Peter! So far so good!  ;)
"The only thing necessary for Evil to triumph is for good men to do nothing"- Edmund Burke
"War is the continuation of politics by all other means", Carl von Clausewitz, Vom Kriege/On War (1830).

Defensieforum

Citaat van: -Peter- op 10/08/2005 | 17:33 uur
En vooral het beheer moet een heel stuk makkelijker worden :D

Nou ik ben benieuwd..

-Peter-

En vooral het beheer moet een heel stuk makkelijker worden :D
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Airpower

Flying isn't dangerous. Crashing is what's dangerous
Milaviapress.com

-Peter-

Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

calimero

Ik vind de layout wel ff wennen, maar het ziet er erg goed uit!!
vooral dat je je eigen topics makkelijk kan terug vinden vind ik erg makkelijk!

goed werk!
Impossible only takes some minutes longer.

-Peter-

#1
Vanaf dit moment zijn wij officieel overgestapt naar het nieuwe forum. Dit forum heeft heel wat mogelijkheden meer dan de oude versie, en is een stuk veiliger.
Alle data van het vorige forum is intact gebleven, en de leden hoeven zich niet opnieuw te registreren. Mocht u iets niet snappen, of ergens niet uitkomen, de help-functie van het forum is beschikbaar via het linker menu. De komende dagen zullen er nog een aantal extra dingen vanaf de oude website verhuizen waaronder de galerij en de links.

Mocht u onverhoopt een probleem tegenkomen, of iets wat nog niet werkt, dan willen wij u vragen dit te melden aan ons: webmaster@defensieforum.nl op die manier kunnen wij de resterende werkzaamheden snel en duidelijk in kaart brengen en oplossen.

Tot slot kunnen wij vertellen dat er uiteindelijk meerdere layouts zullen zijn, waaruit u als lid kan kiezen. Ook de oude layout zal wederom terugkeren voor de liefhebbers, en daarnaast nog layouts voor de verschillende krijgsmachtdelen.

M.v.g.

Het defensieforum-team...
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...